26 کشته در حملات متجاوزان سعودی به استانهای مختلف یمن

در جدیدترین جنایات متجاوزان سعودی، جنگنده های عربستانی صبح امروز استانهای مختلف یمن را بمباران کردند که در این حملات بیست و شش یمنی کشته و ده تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، جنگنده های متجاوزان سعودی روستاهایی را در استان تعز هدف قرار دادند که به کشته شدن شانزده شهروند یمنی و زخمی شدن هفت تن دیگر انجامید. 

خبرنگار المسیره در تعز تاکید کرد که متجاوزان خانه یک روستایی را در الشرف در ناحیه الصلو هدف قرار دادند که به کشته شدن تمامی اعضای خانواده که یازده نفر بودند منجر شد. بیشتر افراد این خانواده را زنان تشکیل می دادند.

جنگنده های متجاوزان همچنین حملات دیگری را به خانه شهروندی در روستای مقبره الشاعر تدارک دیدند که در جریان آن، پنج تن از ساکنان این خانه کشته شدند. همچنین خانه شهروند دیگری در روستای الصیار مورد حمله قرار گرفت که در اثر آن دو تن زخمی شدند. پس از این حملات، متجاوزان مدرسه عثمان بن عرفان را در روستای حوض استان تعز بمباران کردند. 

خبرنگار المسیره افزود: پس از پایان یافتن حملات هوائی، اجساد به سرعت دفن شدند و به دلیل دوری این روستاها از شهر و نبود امکانات کافی، زخمی ها با امکانات ساده روستاییان از زیر آوار بیرون کشیده شدند و مورد مداوا قرار گرفتند. در استان مارب نیز در حمله متجاوزان به ناحیه صرواح پنج یمنی از جمله سه کودک و یک زن کشته شدند. 

خبرنگار المسیره از مارب گزارش داد: جنگنده های متجاوزان سعودی خودروی یکی از شهروندان را در منطقه آل مسمی در وادی حباب واقع در ناحیه صرواح استان مارب مورد هدف قرار دادند که به کشته شدن پنج شهروند از جمله سه کودک و یک زن انجامید. وی اضافه کرد: منطقه وادی حباب که مورد حمله قرار گرفت از مناطقی که در ناحیه صرواح در آنها درگیری و جنگ وجود دارد بسیار دور است. در واقع این حملات مزارع و خانه های شهروندان را مورد هدف قرار داد.

استان صعده نیز از حملات وحشیانه متجاوزان سعودی بی نصیب نبود. جنگنده های سعودی خودرویی را در یکی از مناطق این استان بمباران کردند که در اثر آن پنج یمنی کشته و سه تن دیگر از جمله یک کودک زخمی شدند. متجاوزان  با هدف وارد آوردن بیشترین زیان ممکن به شهروندان و داشته هایشان اقدام به بمباران خانه های آنان و زیرساخت های یمن می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار