مشهد؛

جاعل حرفه ای در دام پلیس خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: جاعل حرفه ای چک پول با اقدام به موقع پلیس خراسان رضوی در دام افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار بهمن امیری مقدم افزود: ماموران انتظامی طرقبه شاندیز در پی اعلام یکی از شهروندان مبنی بر دریافت چک پول های تقلبی از یک زن و مرد جوان، تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

وی اظهار کرد: دراجرای این تحقیقات، مشخصات افراد مزبور به گشت های انتظامی اعلام و با اجرای طرح مهار، زن و مرد یاد شده شناسایی و دستگیر شدند.

سردار امیری مقدم افزود: در بازرسی از خودرو آنان چک پول های تقلبی و مقادیری انواع کالاهای خریداری شده کشف و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های علمی و فنی اعتراف کردند که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته شیمی بوده و با توجه به فیلمی که در فضای مجازی در زمینه روش های جعل اسکناس مشاهده کرده بودند و با استفاده از ترکیبات شیمیایی اقدام به چاپ اسکناس بر روی نوعی کاغذ مشابه کاغذ پول کرده و به جعل انواع پول های ایرانی و خارجی دست زده اند.

سردار امیری مقدم افزود: در بازرسی از منزل این افراد در مشهد، تجهیزات جعل اسکناس، یکصد قطعه انواع چک پول، اسکناس های 100 هزار ریالی، دینار و مقادیر قابل توجهی چک پول های جعل شده آماده برش کشف شد.

وی اظهار کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار