مشهد؛

آغازبه کار اجلاس مجمع مرکزی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور

اجلاس مجمع مرکزی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور روز یکشنبه با حضور جمعی از مقامات کشوری و فعالان اقتصادی در محل هتل نخل آغاز شد.

آغازبه کار اجلاس مجمع مرکزی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در مشهد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در حاشیه مراسم آغازین اجلاس گفت: بررسی اقدامات، فعالیت ها و پیگیری های انجام شده در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در این زمینه مهمترین هدف برگزاری این اجلاس است.

غلامرضا حسن پور اظهار کرد: سازمان بسیج اصناف از ابتدای امسال برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، با جدیت تمام پیگیر تحقق اقتصاد مقاومتیشد.

وی بیان کرد: بر این اساس 13 راهکار عملی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی به تصویب اعضای کارگروه های مختلف این سازمان به همت اصناف ، بازاریان و اساتید دانشگاه رسید و به کل اصناف کشور برای برنامه ریزی و انجام فعالیت ها در این زمینه ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: برگزاری پنج کارگروه تخصصی فرهنگ و رسانه، ظرفیت های داخلی و بازاریابی، صادرات و ارز آوری ، موانع و معضلات اقتصادی مقاومتی و کارگروه زنان و اصناف از جمله برنامه های این اجلاس است.

وی با بیان اینکه ارائه گزارش کارگروه های مجمع با حضور سردار نقدی و مسئولان تراز اول کشور در سومین روز برگزاری اجلاس صورت می گیرد، افزود: در روز پایانی اجلاس میزبان حضور شماری ازمعاونان وزارتخانه های صنعت،معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی، رئیس ستاد قاچاق کالا و ارز کشور و نیز شماری دیگر از مسئولان متولی امور اقتصادی کشور خواهیم بود.

حسن پور گفت: نتایج برگزاری جلسات و عملکرد امسال بسیج سازمان اصناف کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی در قالب 10 بند به مسئولان کشوری ارائه می شود.

وی افزود: رونمایی از بازاچه اینترنتی، نرم افزار ویژه تحقق اقتصاد مقاومتی با عنوان 'سلام حبیب خدا' و 10 فیلم کوتاه با هدف فرهنگ سازی برای خرید کالاهای تولید داخل در حاشیه این اجلاس از دیگر برنامه هاست.

وی بیان کرد: سازمان بسیج اصناف کشور با هدف ایفای نقش به مثابه یک سازمان امدادی در جهت تحقق و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی وارد میدان شده است و امیدواریم با کمک و همدلی همه بخش ها موفق به تحقق منویات مقام معظم رهبری و نیز افزایش توان داخلی و موفقیت در عرصه اقتصاد داخلی شویم.

اجلاس مجمع مرکزی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور برای مدت سه روز ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار