مشهد؛

مشهد،بهترین برند مذهبی، گردشگری و اقتصادی

مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: باید با ترویج فرهنگ رضوی، میزبانی ویژه و شایسته ای از زوار رضوی داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حمید موسوی در جمع اصحاب رسانه، افزود: دهه آخر صفر به شکل ویژه ای برای مشهدی ها ایام خاصی محسوب می شود و همچنین فرصتی برای محک زدن در امر میزبانی زوار علی ابن موسی الرضا است.

وی گفت: وجود حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس، استان خراسان رضوی را به طور ویژه ای از سایر استان ها جدا کرده است.

موسوی افزود: لذا در این ایام باید چهره ی شهر مشهد، رفتار و عملکرد همشهریان نیز با توجه به شان و جایگاه اما هشتم متفاوت باشد.

مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی افزود: مشهد باید بهترین برند مذهبی، گردشگری و اقتصادی باشد.

وی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید مشهد و خراسان رضوی در افق 1404 برترین شهر و استان باشد.

حمید موسوی افزود: از سال گذشته با همکاری شهرداری و آقای قناویزچی و دستگاه های اجرایی، حرکتی برای ساماندهی و میزبانی شروع شد و ستادی به همین نام آغاز به کار کرد.

وی گفت: خادم امام رضا بودن، صرفا به لباس و حضور در حرم مطهر رضوی نیست، همه ی همشهریان، خادم زوار امام رضا(ع) هستند.

موسوی افزود: سال گذشته سامانه جهاد خدمت برای ثبت نام خادمان افتخاری راه اندازی شد و انتظار می‌رود ساماندهی و مدیریت بهتری نسبت به حضور زوار داشته باشیم.

انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.