مشهد؛

ضریب نفوذ گاز در خراسان رضوی از میانگین کشوری بالاتر است

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با توجه به ادامه روند عملیات گازرسانی به روستاها ضریب نفوذ گاز در خراسان رضوی در 2 بخش شهری و روستایی از میانگین کشوری بالاتر می رود.

ضریب نفوذ گاز در خراسان رضوی از میانگین کشوری بالاتر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حمید فانی افزود: تاکنون ۹۹.۸ درصد جمعیت شهری در خراسان رضوی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی اظهار داشت: با انجام اقدامات در حوزه گازرسانی به بخش‌های مختلف روستایی از ابتدای امسال تاکنون 3هزارو 282خانواده روستایی از نعمت گاز برخوردار شده که این تعداد، جمعیت 22 روستای استان بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تعداد روستاهای متصل به شبکه گاز را هزارو300 عدد اعلام کرد و افزود: امیدواریم با اجرای کامل طرح‌های کنونی در حوزه گاز شاهد برخورداری 100 هزار خانواده روستای از گاز طبیعی باشیم و ضریب بهره‌مندی از گاز را در جمعیت روستایی به 88 درصد برسانیم.

فانی ادامه داد: هم اکنون عملیات گازرسانی به 658 روستا در خراسان رضوی در دست انجام بوده که به کمک این پروژه‌ها ضریب نفوذ گاز در خراسان رضوی از متوسط کشوری بالاتر می‌رود.

وی تأکید کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و بالاتر رفتن میزان مصرف انرژی مردم باید درمصرف دقت کافی داشته و تا حد امکان برای اینکه مشکلی در خدمات رسانی به وجود نیاید صرفه‌جویی را سرلوحه خود قرار دهند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.