کرمان؛

برگزاری جشنواره مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت

جشنواره مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت با شرکت واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رئیس اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSEE) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: اولین جشنواره مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت با هدف ترویج گفتمان سلامت در دیماه برگزار خواهد شد؛ ثبت نام و ارائه اظهارنامه از اول آبان ماه به صورت اینترنتی در پایپاه اینترنتی به نشانی www.sdhfestival.iums.ac.irانجام می شود و شرکت تمامی نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی اعم از واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری در این رویداد آزاد و به صورت رایگان می باشد.

احسان گلستانی پور تصریح کرد: برگزیدگان در این جشنواره «نشان ملی مسئولیت پذیری و پاسخ گویی اجتماعی» را از دست رئیس جمهور و وزیر بهداشت دریافت خواهند کرد.

وی افزود: ارائه اظهارنامه به این صورت است که 89 سوال در اختیار کاربر گذاشته می شود تا به آنها به صورت آنلاین پاسخ دهد و بایستی مدارک و مستندات لازم را ضمیمه کرد.

رئیس اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSEE) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه از روز اول تا ساعات پایانی 30 آبان ماه سال جاری مهلت ثبت نام اینترنتی می باشد، اظهار داشت: در آذرماه سال جاری ارزیابی و راستی آزمایی و درصورت نیاز پایش حضوری صورت خواهد گرفت و جشنواره مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت در تاریخ 25 دیماه برگزار خواهد شد.

گلستانی پور ادامه داد: یکی از خصوصیات مثبت این جشنواره تفکیک عمده واحد های دولتی و خصوصی و به صورت واحد های کوچک کمتر از 50 نفر، واحدهای متوسط 50 تا 499 نفر و واحدهای بزرگ بالای 500 نفر می باشد که در جمع همه واحدها به شش گروه تقسیم می شوند.

وی یادآور شد: در شش محور ارزیابی دانش، تعهد، مسئولیت پذیری، پاسخ گویی، اقدام و تحقیق نیز به واحد برتر جوایزی اهدا می شود.

رئیس اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSEE) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان خاطرنشان کرد: سمینارهای آموزشی هم در راستای آموزش و نحوه شرکت در این جشنواره برگزار می شود و خوب است که همه نهادها و سازمان های استان کرمان در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSEE) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اضافه کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اینترنتی به نشانی www.sdhfestival.iums.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار