کرمان؛

باید درباره جنایات اسرائیل روشنگری شود

یادگار حضرت امام خمینی(ره)، مهمترین اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی را آگاه سازی و روشنگری دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،یادگار حضرت امام(ره) در سفر به کرمان و دیدار با امام جمعه و استاندار کرمان یکی از مهمترین اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی را آگاه سازی و روشنگری دانست و افزود: امام خمینی(ره) 14 سال در تبعید به شیوه های مختلف در جهت روشنگری ملت ایران در دوران استبداد ستمشاهی تلاش کرد و همین امر موجب عشق و علاقه به امام(ره) شد.
دکتر زهرا مصطفوی با تاکید براینکه جنایات و خیانت های رژیم غاضب صهیونیست و اسرائیل باید برای مردم روشنگری شود، یادآورشد: اگر روشنگری صورت پذیرد، خواهیم دید که جوانان چگونه از اسلام دفاع می کنند.
وی گفت: جوانان باید به گونه ای رشد یابند که جلوی جنایات اسرائیل بایستند.
در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی براینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، گفت: در گذشته شنیده می شد که کشورهای عرب از اسرائیل به عنوان "عدوا الله" یاد می کردند اما امروز با این دشمن بزرگ ارتباط برقرار کرده اند.
علیرضا رزم حسینی در دیدار با یادگار حضرت امام خمینی(ره) به افتتاح دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان اشاره کرد، افزود: این کاری که در استان کرمان با حمایت سرکار خانم مصطفوی آغاز شده، جنبش مردمی است که نقش رسانه و مطبوعات در این جنبش می تواند تاثیرگذار باشد.
وی با تاکید براینکه مدافعین حرم ریشه در کرمان دارند، یادآورشد: سردار سلیمانی که امروز فرماندهی این حرکت عظیم را برعهده دارند، از افتخارات استان کرمان می باشد.
استاندار کرمان، از آیت الله جعفری به عنوان محور وحدت در استان کرمان یاد کرد و افزود: کرمان زادگاه بزرگمردان و افتخارآفرینانی همچون آیت الله جعفری، آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله موحدی کرمانی، آیت الله حجتی و شهید باهنر است.
رزم حسینی خاطرنشان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هیچگونه وسیله ارتباطی وجود نداشت و در استان کرمان تنها یک شبکه تلویزیونی وجود داشت که برنامه های ضبط شده را بازپخش می کرد اما ستادهای اعزام به جبهه با حضور ائمه جمعه و روحانیت موجب چنین حرکت عظیمی شد.
وی با تاکید براینکه نسل گذشته شخصیت و منش حضرت امام(ره) را در میدان های جنگ به خوبی می شناختند، گفت: در مردمی کردن این حرکت عظیم نهایت همکاری را خواهیم داشت.
یادگار حضرت امام(ره) که شامگاه سه شنبه به منظور افتتاح دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین به استان کرمان سفر کرده بود، برنامه های خود را با ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان آغاز کرد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار