مشهد ؛

بازدید وزیر بهداشت ازبیمارستانهای رشتخوار وخواف

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر شنبه در سفر به شهرستان های واقع در شرق و جنوب شرق خراسان رضوی از بیمارستانهای حضرت زهرا(ع) رشتخوارو 22بهمن خواف را مورد بازدید قرار داد وبرای رفع مشکلات آنها دستوراتی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سیدحسن قاضی زاده هاشمی در جریان بازدید  ازبیمارستان حضرت زهرا(ع) رشتخوار  گفت: علاوه بر صدور پروانه برای بیمارستان 64 تختخوابی این مرکز درمانی ظرف یک ماه آینده خدمات کامل خود را به مردم این شهرستان ارائه می کندو ساختمان فاقد تجهیزات این بیمارستان که در  سال 1391 افتتاح شد ه و با آغاز فعالیت دولت یازدهم روند تجهیز آن در حال تکمیل است .
وی ادامه داد: ظرف این مدت تجهیز نهایی بیمارستان حضرت زهرا(ع) رشتخوار که بیش از 60 هزار نفر را زیر پوشش دارد انجام و تمامی مشکلات و نواقص آن رفع می شود.
وزیر بهداشت گفت : این بیمارستان یکی از مطالبات اساسی مردم منطقه محروم رشتخوار است لذا برای راه اندازی و تجهیز آن بسیار جدی هستیم.
وی در ادامه به راه اندازی خدمات برای مراقبت سلامت ایرانیان در کلانشهر اشاره و بیان کرد: طرح تحول سلامت تا حدی که قول داده ایم اجرا شده و اکنون وزارت بهداشت برای راه اندازی خدماتش به منظور مراقبت از سلامت تا قلب کلانشهرها پیش رفته است.
دکتر هاشمی همچنین به تاخیر در واریز بدهی سازمانهای بیمه گر اشاره و بیان کرد: این مساله تا حد جدی به کارکنان وزارت بهداشت از جمله پزشکان و پرستاران آسیب روحی و مالی وارد کرده است.
نگهبان سلامی نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان این بازدید گفت: یکی از مطالبات مردم شهرستان رشتخوار در حوزه بهداشت صدور مجوز تاسیس اورژانس 115 و تحویل دستکاه او.پی.جی برای واحد دندانپزشکی و سونوگرافی بیمارستان این شهر است.
وزیر بهداشت درجریان بازدیدهای  خود از روند خدمت رسانی در این بیمارستان 116 تختخوابی خواف ، به عیادت بیماران بستری شده در این مرکز درمانی رفت و در جلسه ای با حضور مدیران شهرستان، آخرین وضعیت حوزه ی سلامت خواف را بررسی کرد .
انتهای پیام //ن.غ




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار