مشهد؛

طلب 850 میلیارد تومانی علوم پزشکی مشهد از بیمه ها

حجم بدهی سازمانهای بیمه گر به مراکز درمانی این دانشگاه به 850 میلیارد تومان با تأخیر یک ساله رسیده است

طلب 850 میلیارد تومانی علوم پزشکی مشهد از بیمه هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این مطلب گفت: در این میان سازمانهای بیمه سلامت و تامین اجتماعی با مجموع رقم 770 میلیارد تومان بیشترین بدهی را به دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارند.

دکتر مصطفی مهرابی بهار میزان بدهی سازمان تامین اجتماعی خراسان رضوی به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را 225 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این سازمان پول را از بیمه شدگان دریافت کرده اما امسال حتی یک ریال بابت بدهی خود به دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرداخت نکرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: پرداخت نشدن به موقع مطالبات توسط سازمانهای بیمه گر، این دانشگاه را با چالشهای جدی مواجه کرده است.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد 400 میلیارد تومان در بخشهای مختلف از جمله دارویی، لوازم، تجهیزات پزشکی و پیمانکاری به داروخانه ها، شرکتهای دارویی، لوازم پزشکی و کارانه پزشکان بدهکار است.

دکتر مهرابی بهار افزود: این در حالی است که اگر مطالبات مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسط بیمه ها پرداخت شود همه بدهی های این دانشگاه نیز تسویه می شوند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان قطب پزشکی شرق کشور دارای 8 هزار دانشجو و افزون بر 17 هزار کارمند بهداشتی و درمانی است.

انتهای پیام// ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.