داعش برخی عناصرش را در ارتش آلمان آموزش می‌دهد!

سازمان ضد جاسوسی نظامی آلمان فاش کرد گروه‌های تروریستی از جمله داعش، عناصر خود را با هدف کسب مهارت جنگی، در ارتش این کشور آموزش می‌دهند.

داعش برخی عناصرش را در ارتش آلمان آموزش می‌دهد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان سازمان ضد جاسوسی نظامی آلمان فاش کرد: گروه‌های تروریستی عناصر خود را به خدمت در ارتش آلمان می‌فرستند تا آموزش نظامی ببینند و مهارت‌های لازم را برای کار با انواع سلاح کسب کنند.

این سازمان فاش کرد بیش از 20 عنصر افراط‌گرا در نیروهای مسلح آلمان فعالیت می‌کنند و حدود 60 نفر دیگر مظنون به وابستگی به افراطگرایان هستند.

رسانه‌های آلمان روز گذشته (شنبه) به نقل از یک منبع آگاه در سازمان ضد جاسوسی نظامی این کشور اعلام کردند: این کشف نتیجه عملیاتی است که پس از حملات تروریستی در فرانسه، بلژیک و آلمان انجام گرفت.

وزارت دفاع آلمان در واکنش به این اخبار و در تلاش برای مبارزه با حضور افراط‌گرایان در ارتش این کشور، تصمیم گرفت پیش‌نویس قانونی را تصویب کند به موجب این قانون، هر فردی که قصد پیوستن به نیروهای مسلح آلمان را داشته باشد، باید درخصوص ارتباط نداشتن با گروه‌های افراط‌گرا مورد تحقیقات گسترده‌ قرار گیرد.

در سال 2007 نیز نیروهای مسلح آلمان 24 عنصر افراط‌گرا را شناسایی کردند که 19 نفر آنها اخراج شدند، اما 5 نفر قبل از کشف هویتشان خدمت نظامی را به پایان رسانده بودند.

در اخبار منتشر شده از درگیری‌های سوریه، گزارش‌هایی مبنی بر حضور بیش از 30 سرباز آلمانی در گروه تروریستی داعش منتشر شده است.

منبع: ساعت 24

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.