یاسوج؛

دهدشت و یاسوج میزبان مسابقات نوجوانان باشگاه های استان

مسئول کمیته مسابقات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرهای دهدشت و یاسوج به عنوان میزبان مسابقات نوجوانان باشگاههای استان مشخص شدند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان گفت:مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه های استان با حضور هشت تیم در دو منطقه برگزار خواهد شد و از هرمنطقه دو تیم برتر راهی مرحله بعدی مسابقات می شوند.

روح الله شریفی افزود: در منطقه یک که به میزبانی شهر دهدشت و باشگاه پرسپولیس دهدشت برگزار خواهد شد تیم های پرسپولیس دهدشت، توان گستر گچساران، دنای سی سخت و کشاورز دهدشت حضور دارند و به صورت دوره ای مسابقات خود را از 18 تا 21 آبانماه در استادیوم آزادی دهدشت برگزار می کنند.


 شریفی در خصوص مسابقات منطقه دوم که به میزبانی شهر یاسوج و باشگاه مرصاد یاسوج طی روزهای 17 تا 20 آبانماه برگزار خواهد شد افزود: تیم های سپاهان،مرصاد، پرسپولیس جوان و برق یاسوج حضور خواهند داشت.


مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان گفت:دو تیم برتر اول و دوم هر منطقه به صورت ضرب دری رفت و برگشت با هم دیدار می کنند تا تکلیف تیم قهرمان این مسابقات مشخص شود.


شریفی ادامه داد:تیم قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان باشگاه های کشور حضور خواهد داشت.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.