یاسوج؛

تیم هندبال نفت و گاز گچساران در میان استقبال مردم و مسئولان

مردم و مسئولان گچساران از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم هندبال نفت و گاز این شهرستان که مقام چهارم جام هندبال آسیا را کسب کرده، استقبال کردند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ این آیین با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گچساران، فرماندار و جمعی از ورزش دوستان گچسارانی در فرودگاه و سالن پدخندق شهر دوگنبدان برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در این آیین گفت: درخشش ورزشکاران در عرصه های بین المللی سبب انگیزه در جوانان برای فعالیت های ورزشی می شود.

غلام رضا تاجگردون با اشاره به جوان بودن تیم هندبال نفت و گاز گچساران، کسب نتایج قابل قبول این تیم در بازی های آسیایی را ستود.

وی بیان کرد: توجه به ورزش های قهرمانی و همگانی برای سلامت روح و جسم انسان ضرورتی اجتناب ناپذیراست.

تاجگردون ابراز کرد: رونق ورزش در بین مردم نیازمند بهبود زیرساخت های ورزشی و نهادینه شدن ورزش در خانواده هاست.

وی از رسانه های ارتباط جمعی خواست برای اشاعه ورزش تلاش بیشتری کنند.

پیروزی 26– 23 در برابر الاهلی اردن، تساوی 35 بر 35 در برابر الجزیره امارات، شکست 37بر 28 در برابر الجیش قطر و باخت 35 بر 26 در برابر النور عربستان و شکست 31 بر 21 بر لخویا قطر نتیجه تلاش بازیکنان نفت و گاز گچساران در بازی های جام باشگاه های آسیاست.

این نتایج در حالی به دست آمد که تیم های عربی با بهره گیری از هندبالیست های اروپایی درمقابل تیم هندبال نفت و گاز گچساران بازی کردند.

ایران 12 سال است که در مرحله نیمه نهایی هندبال جام باشگاه های آسیا نماینده ای نداشته است.

بهترین نتیجه کسب شده تیم های هندبال ایرانی در این جام از 12 سال پیش تاکنون یک مقام هفتمی بوده است.

نوزدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا در بخش مردان در روزهای هشتم تا 15 آبان در اردن برگزار شد.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران که تجربه 2 بار حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشور را دارد، فصل گذشته توانست نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شود.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد با 2 تیم بانوان و مردان در لیگ‌های برتر و زیرگروه یکی از قطب‌های هندبال کشور است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.