انتخابات اعضای هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی در آینده ای نزدیک

رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور از برگزاری همایش و انتخابات اعضای هیات مدیره 4 سال آینده خبر داد.

علیرضا شوکتی رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: همایش خوابگاه داران غیردولتی کشور از نیمه اول آذرماه در سالن اجتماعات حضرت ولیعصر (عج) در تهران برگزار می‌شود.

وی از برگزاری این همایش بصورت هر سه سال یکبار خبر داد و با اشاره به اهداف این همایش اظهار داشت: انسجام وحدت، هماهنگی بیشتر بین خوابگاه داران، افزایش تعاملات با نهادها و ارگانهایی که مرتبط با امور خوابگاهی هستند و ارائه راهکارها برای تعامل بیشتر با دانشگاههای سراسر کشور از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی بیان کرد: در این راستا از مسئولان وزارت علوم، وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی، نیروی انتظامی و معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دعوت شده است.

شوکتی اعلام کرد: در راستای طرح و بحث درباره حاملهای انرژی ازجمله آب، برق و گاز نمایندگان کمیسیون آموزش و نحقیقات، نمایندگان کمیسیون انرژی، نمایندگان اصل 44 قانون اساسی و فرمانداری استان تهران در این همایش شرکت می کنند.

رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور تصریح کرد: در کنار برگزاری همایش،انتخابات 4سال آینده اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت انجام می گیرد.

وی یادآور شد: از آنجاکه چندی پیش موافقت اولیه اتحادیه خوابگاه داراین غیردولتی صادر شد و در حال تشکیل است، در همایش فوق به این مسئله در جهت گذاشتن تبصره و بندهای لازم (البته درصورت لزوم) رسیدگی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار