کرمان؛

استاندار کرمان نعمتی خدادادی برای کرمان است

امام جمعه رودبار گفت:با وجود خلاء های عظیمی که در استان وجود داشت، انتصاب رزم حسینی به عنوان استاندار کرمان آن هم با رویکرد اقتصادی، نعمتی خدادادی است.

جازموریان می توانست شهرستان شودبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت‎الاسلام والمسلمین عباس گروهی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه یک که به ریاست استاندار کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کهنوج برگزار شد، گفت:امروز ترکیب مدیریتی خوبی در استان وجود دارد که همگان برای بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم دور یک میز جمع می شوند.

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب ضمن قدردانی از پای کار بودن مدیران دستگاه های اجرایی استان، گفت: حاکم کردن فضای وحدت و همدلی در استان بویژه بین مسئولین و ائمه جمعه و جماعات اقدامی ستودنی است.

حجت الاسلام گروهی، فراهم نمودن زیرساختها را یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: بروکراسی اداری، مشکلات جاده ای و عدم دسترسی به آب آشامیدنی سالم و برق از مسائل و مشکلاتی است که باید تدابیر لازم برای مرتفع نمودن آنها اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: بحث تجمیع و پلمپ چاه های غیرمجاز که از مصوبات طرح همیاران آب است، باید به طور جد پیگیری شود و تغییر الگوی کشت نیز با برنامه به سمت محصول پر بازده برود.

امام جمعه بخش جازموریان نیز در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از استقرار دو اداره کمیته امداد و ثبت احوال در بخش جازموریان، گفت: استقرار ادارات در بخش جازموریان که از نظر کمیت و هم کیفیت دارای ظرفیت‎های بسیار زیادی است و وسعت و جمعیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است، بسیار مهم و تاثیرگذار است.

حجت الاسلام محمد محمدی نوری احیای تالاب جازموریان را حائز اهمیت دانست و افزود: خدمات خوبی بعد از انقلاب در این بخش انجام شده است، اما کافی نیست، زیرا با توجه به ظرفیت‎های فراوان باید به شهرستان تبدیل و فرمانداری در آن ایجاد می‎شد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته به چاه های حفر شده بدون پروانه هیچ اهمیتی داده نمی شد، یادآورشد: امروز این مسئله کشاورزان را با مشکلات عدیده مواجه کرده است و این در حالیست که درآمد و امرار معاش مردم از کشاورزی و همین چاه هاست بنابراین انتظار می رود این موضوع با تدابیر لازم مدیریت شود.

فرماندار شهرستان رودبار جنوب نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: در راستای ایده مثلث توسعه اقتصادی که پیش زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی است، گاز رسانی به شهر رودبار جنوب و 9 روستای مجاور بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ناوکی با تاکید براینکه شهرستان رودبار جنوب در اجرای طرح آبیاری تحت فشار که یکی از مصوبات طرح همیاران آب است، به خوبی درخشیده است، گفت: آب شرب شهرستان رودبار جنوب حاد بود که با اجرای طرح همیاران آب این مشکل مرتفع شد.

وی از پیشرفت 50 درصدی طرح آب شرب روستایی شهرستان رودبار جنوب که در سفر اخیر وزیرکشور کلنگ زنی شده بود، خبر داد و افزود: تعامل و وحدت بسیار خوبی بین مسئولین و مردم در شهرستان رودبار جنوب برقرار است که همین امر، موجب ورود خیرین و سرمایه گذاران به این شهرستان شده است.

فرماندار شهرستان رودبار جنوب با تاکید براینکه طرح جامع برق این شهرستان کلید خورده و اماده بهره برداری است، یادآورشد: تاکنون 12 نهاد دولتی در شهرستان رودبارجنوب مستقر و ساختمان ثبت احوال بخش جازموریان نیز افتتاح شده است.

ناوکی با اشاره به اینکه احداث پروژه بیمارستان شهرستان رودبار جنوب پیشرفت مطلوبی داشته است، خاطرنشان کرد: در بحث راهسازی نیز 30 میلیارد تومان برای روکش، آسفالت، پل و ... اختصاص یافته است.
انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.