کرمان؛

تجهیز منابع طبیعی برای مبارزه با ریزگردها

استاندار کرمان گفت: ریزگردها موضوع مربوط به امسال نیست و امیدواریم منابع طبیعی تا سال آینده برای مبارزه با این پدیده تجهیزشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی شامگاه دوشنبه در نشست فعالان اقتصادی بم با حضور وزیر کشور به اجرای الگوی شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج اشاره کرد و گفت: امروز شاخص های رشد در این شهرستان به خوبی قابل مشاهده است.
وی به تعیین معین های اقتصادی برای مناطق مختلف استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: موسسه نور به زودی کار خودرا در شهرستان نرماشیر آغاز می کند که این هدیه بزرگی برای مردم این منطقه خواهد بود.
استاندار کرمان اقتصاد مقاومتی را اقتصادی مبتنی بر همراهی مردم دانست و درباره موضوع ریزگردها گفت: این موضوع مربوط به امسال نیست و می بینیم که در گذشته در همین استان خودروهای مالچ پاشی را فروختند و امروز باید منابع طبیعی تجهیز شود که امیدواریم تا سال آینده این امر محقق شود.
رزم حسینی گفت: رشد پنج برابری گردشگری، رشد 24 درصد درآمدهای گمرکی و کسب رتبه اول توسط استان کرمان در ابیاری تحت فشار محقق شده است.
وی اختصاص 14 میلیارد تومان برای احیای ارگ بم را یکی از اقدامات مهم دولت تدبیر وامید دانست و گفت: هفدهمین موسسه برای ورود به تحقق اقتصاد مقاومتی در استان کرمان واردشده است.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه شهرستان بم در این دولت شاهد اقدامات بسیارمهمی بوده است، گفت: در این دولت مجوز انتقال آب برای آب شرب نرماشیر داده شده و در پایان سال آینده آب شیرین را در شهرستان های ریگان، نرماشیر و فهرج خواهیم داشت.
رزم حسینی به افزایش سرانه ارزش افزوده به ازای هر نفر 500 هزار تومان اشاره و بیان کرد: در دولت تدبیر و امید گام های اساسی در حوزه ثبت جهانی آثار تاریخی بم برداشته شده است.
وی با تاکید براینکه رشد 20 درصدی برق مصرفی صنعتی یکی از شاخص های امید آفرین در شهرستان بم به شمار می رود، اظهار کرد: صنعت خودروسازی بم در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در آستانه مرگ بود که اکنون با رشد 110 درصدی تولید خودرو مواجه شده است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.