تشدید درگیری ها در دو منطقه در غرب حلب

با ادامه پیشروی ارتش سوریه در حلب، گروه های تروریستی باقی مانده در روند فروپاشی قرار گرفته اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم؛ نبردهای شدیدی در دو منطقه منیان و ضاحیه الاسد واقع در غرب حلب میان  ارتش سوریه و گروههای تروریستی در جریان است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم با اعلام این مطلب گفت درگیری های شدیدی در ضاحیه الاسد جریان دارد و ارتش سوریه بیش از یک ساعت است که مواضع گروههای مسلح را گلوله باران می کند. یگانهای پیاده نظام از چندین محور در حال پیشروی هستند.

در همین حال گروههای تروریستی به شکستهای خود اعتراف می کنند. محسینی، فرمانده گروهک تروریستی جیش الفتح پیامی داده که این پیام نشانگر فروپاشی گروههای مسلح است. محیسنی از گروههای مسلح تروریست خواسته است یکپارچه شوند تا متلاشی نشوند. پس از کنترل ارتش سوریه بر منطقه 1070، در میان گروههای مسلح حالتی از فروپاشی به وجود آمده است.

نبردها در ضاحیه الاسد از دیشب آغاز شده است و ادامه دارد. توپخانه های ارتش در دو محور منیان و ضاحیه الاسد در حال گلوله باران مواضع تروریستها هستند. هواپیماها صبح امروز به کاروانهای تروریستها که از خان العسل و راشدین به سمت ضاحیه در حرکت بودند حمله کردند. تا چند ساعت دیگر منطقه منیان به کنترل ارتش سوریه در خواهد آمد که در آن صورت منطقه ضاحیه الاسد نیز در حکم منطقه سقوط کرده محسوب می شود. البته زمان مشخصی نمی توان برای آزادسازی منیان تعیین کرد. تروریستها به عقب نشینی نیروهای خود از این مناطق اذعان کرده‌اند، شدیدترین درگیریها در منطقه منیان است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار