مشهد؛

بد عهدی آمریکا در برجام گواه نفوذ دشمن است

امام جمعه موقت تربت جام بیان داشت: نقطه اوج اعتماد زندگی وابستگی به پاکدامنی و عفت دارد که مهمترین عنصر شخصیتی هر انسان نزد دیگران عفت و پاکدامنی است.

بد عهدی آمریکا در برجام گواه نفوذ دشمن استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام علی پیرنیا گفت : انتقال منطقی حجاب در ذهن بانوان پاکدامنی و عفت را در وجود آنها نهادینه می کند.
وی افزود: اروپا روز به روز بدهکاری هایش بیشتر می شود و قسمت اعظم آن به خاطر بی حجابی زنانش می باشد.
امام جمعه موقت تربت جام بیان کرد: اگر ما توانستیم در تحریم ها و گرفتاری ها ایستادگی کنیم نقش حجاب بانوان بی تاثیر نبوده است.
وی با اشاره به عظمت کتاب گفت: کتاب عصاره تمدن هاست و ارزش ذاتی دارد و مورد توجه اهل بیت بوده است و هر کس به کتاب دل ببندد آرامش را از دست نخواهد داد.
حجت الاسلام پیرنیا خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال این است که کتاب های مفید در کتابخانه ها خاک بگیرد و به جای آن کتابهای غیر مفید در جامعه عرضه شود و باور کنیم تنبلی ترین کار دوری از کتاب است.
امام جمعه موقت تربت جام با اشاره به انتخاب آمریکا بیان داشت: ثمرات انتخابات آمریکا برای جهانیان این است که لایه های پنهان حکومت آمریکا آشکار شد.
وی ادامه داد: با بد عهدی آمریکا در برجام مشخص شد هدفش از مذاکره تسلط بر ملت هاست و این راه نفوذ دشمن است.
حجت الاسلام پیرنیا عنوان کرد: گرسنگی ۴۱ میلیون آمریکایی و کسری ۸۰۰ میلیون دلاری در بودجه امسال این کشور را در حال مردن قرار داده است.
امام جمعه موقت تربت جام یاد آور شد: امام خمینی (ره) فرهنگ جدیدی در سیاست بنا نهاد که دولت ها باید تغییر کنند نه ملت ها و به همین دلیل است که مردم ایران را نتوانستند پیش بینی کنند و این سیاست وارد آمریکا شده است.
وی افزود: کشور عربستان و قطر بزرگترین بازنده این انتخابات هستند و این به دلیل توهین این کشورها به منتخب مردم امریکا قبل از رای گیری ها می باشد.
حجت الاسلام پیرنیا ابراز داشت: امروز منتخب آمریکا کسی است که اطلاعات سیاسی کمی دارد و برای این کشور دیگر ابهتی نمانده است.
امام جمعه موقت تربت جام گفت: آمریکا امروز تسلیم تدبیر رهبر انقلاب و بیداری اسلامی شده و مجبور به حذف تحریم است.
انتهای پیام// م.ط

برچسب ها: آمریکا ، برجام ، دشمن ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار