همدان؛

هوای همدان با شهادت دوازدهمین مدافع حرم عطرآگین می شود

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) از شهادت دوازدهمین مدافع حرم استان همدان خبر داد.

هوای همدان با شهادت دوازدهمین مدافع حرم عطرآگین می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مهدی فرجی با اشاره به اینکه محمدحسین بشیری مدافع حرم حضرت زینب‌(س) به شهدا پیوست، افزود: محمدحسین بشیری دیروز در هنگام عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام از نیروی‌های پادگان قدس استان همدان بود ادامه داد: این پاسدار شهید  برای چهارمین  بار به این مأموریت اعزام شده بود.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان به  به مظلومیت این شهید اشاره کرد واظهار داشت: شهید بشیری یک فرزند 8 ساله نیز دارد.

فرجی با بیان اینکه صبح امروز پیکر پاک این شهید وارد کشور شده است و در تلاش هستیم  پیکر این شهید را  تا عصر فردا  به همدان انتقال دهیم، گفت: مراسم وداع با این شهید بزرگوار دوشنبه شب در حسینیه امام(ره) همدان برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: مراسم تشییع پیکر شهید محمدحسین بشیری روز سه شنبه 25 آبان ساعت 9 صبح در میدان امام خمینی(ره ) انجام می شود.

گفتنی است، شهید «محمدحسین بشیری» پس از شهید سرلشگر همدانی، کرمی، صانعی، مصطفوی، ترابی کمال، فانوسی، ابراهیم‌خانی، شمسی‌پور، قاضی‌خانی، شاملو و زارع الوانی دوازدهمین شهید مدافع حرم استان همدان است.

انتهای پیام/ ج


برچسب ها: همدان ، مدافع حرم ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.