بیرجند؛

بسیج تنها راه نجات ملت ها

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت : بسیج تنها راه نجات ملت ها است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ازبیرجند؛ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج استان گفت: بسیج تنها راه نجات ملت ها است و اگر تفکر بسیجی در کشورهای منطقه راه نمی یافت اکنون همه ی آن ها تحت سلطه ی استعمار بودند.بسیج تنها راه نجات ملت ها

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه در دیدگاه جهان،هرکسی از جان،ناموس و حقش دفاع کند،تروریست نامیده می شود،افزود: اگر مسلمانان جهان اندیشه بسیج را در حد گسترده تری داشته باشند،دشمن را شکست خواهند داد.

وی بسیجیان را دعوت به توسعه ی تفکر و افزایش تلاش در زمینه های مختلف کرد و گفت: تلاش کنید در مقاطع حساس تفکر بسیجیتان از بین نرود و اجازه ندهید دشمنان اسلام بیش از این بر فکر،اقتصاد،فرهنگ و عقیده شما طمع کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج ابتکار امام(ره) نیست بلکه فقه امام(ره) است،افزود: انقلاب ما بر اساس فقه و نظر فقیه وقانون ما پیشرفته ترین قانون اساسی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت:با توجه به قانون اساسی که همه ی حقوق در آن رعایت شده ، مشکل جایی است که قانون در جامعه عملی نشده است و حقوق مردم رعایت نمی شود.

وی با بیان اینکه دولت باید خدمت گزار مردم باشد،افزود: دولت نباید با بازی سیاسی و تبلیغات دروغ از وظیفه ی اصلی خود که خدمت به مردم است غافل شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امام (ره) ما را از بردگی نجات داد و به مالکیت حقوق خودمان رساند،گفت: ما نتوانستیم به خوبی از این فرصت استفاده کنیم و اکنون به جایی رسیدیم که قانون به خوبی اجرا نشده و هرکسی به حقش نمی رسد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.