بیرجند؛

بصیرت، شرط لازم در زندگی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بصیرت،یک شرط لازم در زندگی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه اختتامیه نهمین دوره ی بصیرت خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق گفت: بصیرت در زندگی یک شرط لازم است که باعث حفظ انسانیت می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه با نگاه به اطراف خود می توانیم معنای بصیرت را دریابیم،افزود: دشمن هر روز در یک جنگ تمام عیار از هر سو هجوم می آورد.

وی با اشاره به اینکه جنگ های فرهنگی مخوف تر از سایر جنگ ها است،گفت: تمام سرمایه ی ما فرهنگ ما است زیرا که ماهیت و اندیشه هر انسانی فرهنگ او است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در زمینه هجوم فرهنگی باید به هشدارهای رهبری توجه کنیم،افزود: راهکار ساده ی قرآن نیز برای مبارزه با هجوم فرهنگی دشمن،این است که از دشمن نباید اطاعت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن می خواهد در همه چیز نفوذ کند،گفت: اگر تصمیم بگیریم از دشمن اطاعت نکنیم، دشمن شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه تهاجم بر ارزش های ایرانی و اسلامی می تواند توسط یک مسئول داخلی صورت گیرد،گفت: آن گاه حرف او ترجمه ی حرف دشمن است اما از زبان یک دوست بیان می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شناخت دوست از دشمن نیاز به بصیرت دارد،افزود: کسانی که به اسم مسلمان شناخته می شوند اما در واقع کارگزار بیگانه اند، مهم ترین خطر برای عالم اسلام هستند.

انتهای پیام/غ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.