بیرجند؛

خانواده،محوری ترین هدف نفوذ دشمن

خانواده،محوری ترین هدف نفوذ دشمن است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛معاون تربیت و آموزش پایگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء،صبح امروز در جلسه اختتامیه نهمین دوره ی بصیرت خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق گفت: دشمن تلاش می کند در اعتقادات یکی از اعضای خانواده نفوذ کند، و از این طریق به جامعه ی مسلمانان آسیب برساند.

حجت الاسلام و المسلمین خیر محمدی با بیان اینکه در اتاق فکر دشمن،برای تسلط بر جهان اسلام،فکر و باور شیعیان برنامه ریزی شده است،افزود: دشمن از دو جبهه ی نظامی و فرهنگی به ما هجوم آورده است.

وی گفت:دشمنان اسلام در جبهه ی فرهنگی برای کنترل ذهن و فکر شیعه تلاش می کنند و از آن جا که تمامیت انسان به فکر و اندیشه ی او است، با تسلط بر فکر و ذهن شیعه، بر جامعه ی شیعیان مسلط خواهند شد.

معاون تربیت و آموزش پایگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء افزود: دشمن همزمان با جنگ نظامی به دنبال فتح، ذهن، اندیشه و فکر ما است و چه جایی بهتر از خانواده برای نفوذ و از بین بردن اعتقادات وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین خیر محمدی با بیان اینکه همه ما باید به اعتقادات و باور های خود توجه کنیم،گفت: اگر امروز با توطئه ی دشمن مقابله نکنیم،دودش به چشم خودمان خواهد رفت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.