آبادان؛

کنترل کیفیت آب آشامیدنی زائران درمرزهای سه گانه

کیفیت آب آشامیدنی زائران درمرزهای سه گانه روزانه کنترل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از روند خدمات رسانی در حوزه درمان و تغذیه سالم زائران در مرز شلمچه ابراز رضایت کرد و گفت: کیفیت آب شرب و غذای ارائه شده به زائران در سه منطقه مرزی روزانه توسط کارشناسان این وزارتخانه با دقت کنترل می شود.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان به منظور خدمات رسانی مطلوب به زائران تمامی تجهیزات مورد نیاز از جمله آمبولانس، اکیپ پزشکی خود را در این مرز مستقر کرده است.

وی در ادامه با حضور در بیمارستان صحرایی دانشکده علوم پزشکی آبادان از خدمات مهیا شده در این بیمارستان نیز بازدید کرد.معاون درمان وزیر بهداشت همچنین با حضور در بیمارستان صحرایی شهید بقایی، از نحوه خدمات‌رسانی در اتاق عمل سیار این منطقه دیدن کرد.

آقاجانی همچنین ضمن بازدید از محل استقرار کارشناسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آبادان در جریان آخرین گزارشات این واحد در مباحثی همچون کلرسنجی آب، پایش موکب‌ها و بازدید از اماکن و سرویس‌های بهداشتی در شلمچه قرار گرفت.

بازدید از خدمات امداد و نجات هلال احمر در مرز بین المللی شلمچه از دیگر برنامه های سفر وی به این منطقه بود.

مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان از مبادی اصلی تردد زائران اربعین حسینی به عراق است.مرز شلمچه در 15 کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.