اهواز؛

جاده خروجی چذابه ترافیکی ندارد

مسئول مرز چذابه از آزاد بودن جاده ها و گیت خروجی مرز چذابه برای تردد زائران اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،ابوذر حسینی، مسئول مرز چذابه با بیان اینکه از روزهای گذشته تعداد خروج زائرین از عراق نسبت به ورودشان در حال افزایش است، گفت: در روز گذشته در حدود ۳۵ هزار نفر از زائرین از مرز چذابه وارد ایران شدند و امروز نیز هر لحظه در حال افزایش است و پیش بینی می شود تا مرز ۴۰ هزار نفر خروجی از خاک عراق داشته باشیم.

وی به وضعیت جوی در چذابه اشاره و عنوان کرد: هوا تقریبا همانند جاهای دیگر کشور، سردتر شده است و افرادی که مخصوصا از بعد از ظهر به بعد می خواهند وارد چذابه شوند حتما لباس گرم به همراه خود داشته باشند تا سردی هوا آنها را اذیت نکند.

مسئول مرز چزابه، جاده های خروجی از مرز را آزاد و به دور از ترافیک خواند و بیان داشت: در حال حاضر جاده های خروجی و گیت خروجی مرز چذابه کاملا آزاد است و هیچ گونه ترافیکی ندارد. با گیت هایی که پیش بینی شده زائران به راحتی می توانند خارج شوند و این زمان کمتر از نیم ساعت معطلی دارد.

وی با اشاره به تسهیلاتی که برای بازگشت زائران در مرز چذابه فراهم شده، عنوان کرد: در پایانه، اتوبوس هایی قرار دارد که برای جاهای مختلف است و یک سری اتوبوس نیز مهیا شده تا زائران را به پارکینگ یا به شهر بستان هدایت کنند که در آنجا نیز اتوبوس هایی پیش بینی شده تا زائران بتوانند به راحتی بازگرداند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.