اهواز؛

اندیمشک پذیرای بیش از یک و نیم میلیون زائر

تاکنون بیش از یک و نیم میلیون زائر اربعین با حضور در اندیمشک و تردد از مسیرهای ارتباطی این شهرستان به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرماندار اندیمشک گفت: از ابتدای آغاز سفر زائران اربعین تاکنون بیش از یک و نیم میلیون عاشق اهل بیت(ع) با حضور در اندیمشک به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

پیمان جهانگیری، اظهار داشت : برای بازگشت زائران تمهیداتی پیش بینی شده است، یکی از این خدمات، پیش بینی بیش از 60 محل اسکان برای اقامت زائران اربعین بوده که از ابتدای سفر معنوی محبان اهل بیت (ع) در شهرستان آماده سازی و فعالیت خود را آغاز کرده است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: هم‌چنین با همکاری بخش‌های مختلف شهری، بیش از 29 موکب مردمی برای استقبال از زائرین اربعین و در مسیرهای تردد کاروان‌های زیارتی اربعین در محورهای مواصلاتی شهرستان راه‌اندازی شده است.

جهانگیری ادامه داد: اندیمشک به صورت روزانه، پذیرای بیش از یک صد هزار زائر اربعین بوده و نقش مهمی در تأمین نیازهای سوگواران سالار شهیدان دارد و به همین جهت، باید بیش از گذشته نسبت به تجهیز و تأمین نیازهای شهرستان در این حوزه تاکید و توجه داشت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.