مشهد؛

برخورد ماکسیما با ستون فشار قوی قطار شهری

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: یک خودروی ماکسیما با ستون برق فشار قوی قطار شهری در بلوار وکیل آباد مشهد برخورد کرد.

برخورد خودرو در بلوار وکیل آباد مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی رضایی گفت: این دستگاه خودرو در لاین برگشت طرقبه به سمت میدان پارک، به علت نامعلومی در حین حرکت از مسیر اصلی منحرف شد.

وی افزود :مقارن ساعت 21:53 دیشب دو مورد سانحه رانندگی در حوالی میدان نمایشگاه و بلوار وکیل آباد به سامانه تلفنی 125 اعلام شد که با دریافت گزارش دو حادثه مزبور به سرعت گروه های پیشگیری از حریق و امداد و نجات دو ایستگاه شماره 31 و پنجم این سازمان به محل آدرس های اعلام شده، عزیمت کردند.

رضایی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در حوالی میدان نمایشگاه، گفت: ماموران آتش‌نشانی با حضور به موقع خود در محل هر دو حادثه ضمن اقدامات پیشگیرانه از حریق احتمالی به واسطه نشت سوخت از خودروها از بروز حوادث پیش بینی نشده بعدی نیز جلوگیری کردند.

وی ضمن بیان اینکه بروز این حوادث توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بروز این سوانح خسارت جانی در پی نداشت و تنها موجب بر جای ماندن خسارات مالی شد.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: برخورد ، خودرو ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار