مشهد؛

میانگین جمعیت سرخس جوان است

فرماندار سرخس گفت: آمار بیکاری در شهرستان سرخس 15.8 درصد می باشد که می طلبد برای کاهش این آمار برنامه های اقتصادی و عمرانی را شتاب دهیم.

میانگین جمعیت سرخس جوان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سنجرانی فرماندار سرخس در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار داشت: دولت سالیانه 120 میلیارد تومان در طرح‌های ملی، تملک دارایی، نفت و گاز و ماده 180 در شهرستان سرخس هزینه می‌کند و متاسفانه هنوز در بهره گیری از زیر ساخت های لازمه شهرستان با کمبود مواجه هستیم و می بایست به زیرساخت های شهرستان بیشتر توجه شود.
سنجرانی با اشاره به ظرفیت های بسیج در کشور افزود: بسیج، ظرفیت توده ملت ایران اسلامی است که امروز در تمامی عرصه‌های انقلاب به‌خصوص در زمینه سازندگی و محرومیت‌زدایی اقدامات مؤثری را رقم زده است.
 وی با تشریح برنامه‌های کارگروه جوانان شهرستان تصریح کرد: جمعیت سرخس بالغ‌بر ۹۰ هزار نفر است که ۲۹ هزار نفر آن را جوانان تشکیل می‌دهند و این آمار نشان می‌دهد میانگین جمعیت شهرستان جوان است.
 سنجرانی با تأکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی، زیرساخت‌های اساسی خوبی در شهرستان سرخس فراهم شده است، خاطرنشان کرد: از جمعیت شهرستان سرخس، ۵۷ درصد در روستاها و ۳۳ درصد دیگر در شهرهای شهرستان ساکن هستند.
 وی آمار بیکاری شهرستان سرخس را ۱۵٫۸درصد عنوان کرد و افزود: شهرستان سرخس رتبه سه طلاق، ۶ ولادت، ۱۶ ازدواج و رتبه۲۴ وفات را در خراسان رضوی دارد.
 رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بابیان اینکه سرخس در حوزه ورزشی رتبه ۱۵ استان را دارد، اظهار داشت: در شهرستان ۹۴ درصد فضای ورزشی داریم ولی امکاناتمان در حوزه اداره ورزش و جوانان و اماکن ورزشی عمومی بسیار محدود است.
 فرماندار سرخس در پایان به استقرار دو دکل جدید حفاری در شهرستان اشاره کرد و افزود: با استقرار این دکل‌ها برای حدود ۱۴۰نفر از نیروهای بومی شهرستان اشتغال ایجاد شده است.
انتهای پیام// م.ر

برچسب ها: میانگین ، جمعیت ، جوان ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار