با حضور محمدجواد ظربف؛

سفارت اسلوونی در تهران بازگشایی شد

ظهر امروز، با حضور محمدجواد ظریف، سفارت اسلوونی در تهران بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز، با حضور محمدجواد ظریف، سفارت اسلوونی در تهران بازگشایی شد.

گفتنی است؛ در این مراسم رئیس جمهور و وزیر امور خارجه اسلوونی نیز شرکت داشتند.

شایان ذکر است؛ محمدجواد ظریف در این مراسم که ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور سفیران دو کشور و رییس‌جمهور و وزیر امور خارجه اسلوونی و جمعی از مسوولان ایرانی و اسلوونی در سفارت این کشور حضور داشت، پس از بریدن روبان قرمز و افتتاحیه نمادین این سفارت خاطرنشان کرد: از حضور در مراسم بازگشایی سفارت جمهوری اسلوونی در تهران با حضور بروت پاخور، رییس‌جمهور این کشور بسیار خرسند هستم.

او ادامه داد: سفر رییس محترم جمهوری اسلوونی به همراه دو وزیر عالی‌رتبه و هیأت عالی‌رتبه همراه با گروهی از کارآفرینان این کشور صفحه جدیدی در روابط دو کشور می‌گشاید.

ظریف با بیان این که بازگشایی سفارت اسلوونی روند بسیار خوبی را در تعاملات ایران و اسلوونی ایجاد خواهد کرد، افزود:‌ در ملاقات‌های رییس‌جمهور اسلوونی با مقام‌های عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران و همین طور فعالان در حوزه اقتصادی می‌توان گفت زمینه‌های بسیار خوب و مناسبی برای همکاری دو کشور وجود دارد که با عزم سیاسی رهبران دو کشور می‌توانیم از آن‌ها در جهت توسعه و گسترش مناسبات دو کشور بهره جسته و آن‌ها را به نفع مردم منطقه پیش ببریم.

وی در پایان با تبریک بازگشایی سفارت اسلوونی در تهران به مسوولان سفارت خاطرنشان کرد: امیدوارم سفر رییس‌جمهور اسلوونی با موفقیت به پایان برسد و این سفر روابط دو کشور به سمت پیشرفت برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار