مشهد؛

برگزاری همایش ایمنی ، استاندارد و پله برقی در مشهد

همایش ایمنی ، استاندارد و پله برقی هفته آینده در مشهد برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیرهمایش ایمنی ، استاندارد و پله برقی خراسان رضوی در نشست خبری همایش ایمنی ، استاندارد و پله برقی گفت: بالابردن کیفیت آسانسورها، بالابردن ایمنی، اجرای استاندارد ادواری از اهداف همایش ایمنی ، استاندارد و پله برقی استان است.

زیبایی افزود: موضوعات اصلی این همایش بحث استاندارد ادواری آسانسور ها، سرویس و نگهداری توسط شرکت های توانمند و مجاز، آشنایی با سامانه جامع آسانسور و پله برقی است.

وی با اشاره به رشد درحوادث و اتفاقات آسانسور و پله برقی تصریح کرد: حوادثی و اتفاقاتی که درآسانسورها مشاهده می کنیم اگر ریشه یابی شوند که بعضی از این آسانسور ها بصورت مجاز در شرکت های مجاز آسانسور نصب و تعمیر نشده است.

دبیرهمایش ایمنی ، استاندارد و پله برقی خراسان رضوی افزود: استاندارد ادواری زمانی است که یک ساختمان در آستانه بهره برداری قرار می گیرد برای اینکه پروانه بگیرد باید به شرکت های مجاز دارای پروانه طراحی و مونتاژ مستمر انجام شود و بیمه سرنشین داشته باشد که مدت آن یکسال است و بعد از یکسال مشمول استاندارد ادواری می شود که الزوم و اجبار در اخذ استاندارد ادواری توسط مدیرکل اداره کل استاندارد خراسان رضوی ابلاغ شده است .

زیبایی تصریح کرد: اجماع کلی مسولان و شرکت های فعال در جهت بالابردن کیفیت آسانسورها، بالابردن ایمنی، اجرای استاندارد ادواری از اهداف این همایش است و با نگاهی که به سال مشهد 2017 داریم وظیفه مسولان استانی است که همت کنند تا در جهت نیل به شهری ایمن در اماکن عمومی هتل ها و بازارهای تجاری و متروهای امن و ایمن داشته است.

وی گفت : این همایش توسط سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی شعبه خراسان رضوی در روز پنج شنبه 11 آذر از ساعت 9 الی 16 در هتل پردیسان مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/ ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار