مشهد؛

آماده سازی آستان قدس رضوی برای اسکان وپذیرایی زائران

آستان قدس رضوی با تمام ظرفیت های موجود برای اسکان و پذیرایی از زائران پیاده امام رضا(ع) در حال آماده‌سازی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در جلسه هماهنگی مدیران دستگاه‌ها و نمایندگان سازمان‌های دولتی و مردم نهاد خدمت رسان در دهه پایانی ماه صفر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه موضوعات و مقولات فرهنگی گفت: با توجه به تفاهمی که با همه دستگاه‌ها صورت گرفته، سازمان فرهنگی و معاونت تبلیغات وارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی محور برنامه‌ریزی‌های فرهنگی در دهه پایانی ماه صفر است .

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ظرفیت های موجود در آستان قدس رضوی گفت: ظرفیت‌های موجود در آستان قدس رضوی برای اسکان و پذیرایی از زائران پیاده امام رضا(ع) در حال آماده‌سازی است و علاوه بر خادمان و کارکنان حرم مطهر، نیروهای موسساتی نظیر بیمارستان رضوی، موسسه تربیت بدنی و مدارس امام رضا(ع) و اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی نیز برای خدمت‌رسانی آماده شده‌اند.

بختیاری بااشاره به دستور تولیت آستان قدس رضوی افزود : با توجه به برودت هوا درتمام جاده‌های استان مواکب متعددی توسط خادمان و جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده برای اسکان و پذیرایی تمام کاروان‌ها و هیئات مذهبی کشور دایر می‌شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بااشاره به میزبانی شایسته مردم عراق درباره توسعه و ترویج فرهنگ خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) گفت :باید نهضت خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) در سراسر مشهد و استان خراسان تسری یابدو واین خدمت رسانی عزم و اراده مردم و مسئولان را می‌طلبدو افرادبایدخودشان راخادمان واقعی امام رضا (ع) بدانند .

سید مرتضی بختیاری با ابراز خرسندی ازمیزبانی نخستین بار اولیاء دانش‌آموزانی که مدارس آن‌ها در اختیار زائران پیاده امام رضا(ع) به عنوان خادم، افتخار میزبانی و پذیرایی خواهند داشت، افزود: ظرفیت‌های فوق العاده‌ای در قالب اصناف و بازاریان، دانشجویان،بانوان، بسیجیان و دیگر قشرها در مشهد وجود دارد که بحمدالله همسو و همگام با اسلام و انقلاب هستند که فقط باید آن‌ها را باور کنیم و فضا و بستر مناسب برای خدمت در اختیارشان قرار دهیم.

بختیاری با اشاره به حضور کاروان های مدهبی درمشهد عنوان کرد :تمامی کاروان‌ها و هیئات مذهبی سراسر کشور که در مشهد حضور خواهند داشت، امکان بهره‌مندی از غذای متبرک امام رضا(ع) را دارند.

انتهای پیام//ن.غ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.