مشهد؛

امداد رسانی 31 پایگاه امداد و نجات در خراسان رضوی به مسافران

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: 31 پایگاه امداد و نجات دائم و موقت در جاده های این استان امداد رسانی به مسافران را در برف و برودت هوا بر عهده دارند.

امداد رسانی 31 پایگاه امداد و نجات در خراسان رضوی به مسافرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل بهمن آبادی افزود: 25 پایگاه دائم امداد بین شهری و 6 پایگاه موقت زمستانی به مسافرانی که با خودروهای شخصی تردد می کنند خدمات رسانی می کنند.
وی گفت: با توجه به برودت هوا و احتمال بارندگی در جاده های استان، علاوه بر استقرار پایگاه های امداد و نجات، امکان اسکان اضطراری مسافران برای شرایط خاص نیز فراهم شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: هر پایگاه امداد و نجات علاوه بر فضای سرپوشیده 200 متری برای اسکان مسافران دارای تجهیزات و امکاناتی از جمله موکت، پتو، چادر و امکانات لازم برای اسکان اضطراری دست کم 10 خانوار است.
بهمن آبادی گفت: علاوه بر این 76 پایگاه سیار برای خدمت رسانی بهتر به زائران و مسافران تشکیل شده که محور اصلی فعالیت این پایگاه ها خدمت رسانی به زائران پیاده است.
وی افزود: حدود هزار و 200 نجاتگر، امدادگر، پزشک و داوطلب، خدمت رسانی به زائران پیاده و مسافران این استان را بر عهده دارند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.