تولیت آستان قدس رضوی؛

خصومت رسانه‌های استكبار در بایكوت خبری راهپیمایی عظیم اربعین

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امپراتوری رسانه‌ای استكبار با بایكوت خبری راهپیمایی اربعین به عنوان بزرگترین گردهمایی بشری، خصومت خود را با اسلام و معنویت نشان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر در دیدار با طلاب خواهر مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) مشهدبا بیان اینکه راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی بزرگترین گردهمایی عالم است افزود: سیل خروشانی که از پیاده‌روی جمعیت بیش از 20 میلیونی در مراسم اربعین امام حسین(علیه‌السلام) در شهر کربلای معلی رقم خورد؛ اتفاقی عادی در زمره سایر وقایع روزمره جهان نبود، اجتماع بزرگ محبان اهل بیت(علیهم‌السلام) و منتظران ظهور بود كه امپراتوری رسانه‌ای استكبار سعی در بایکوت خبری آن داشتند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، با بیان اینكه راهپیمایی اربعین امسال بسیار زودتر و پرشوتر از سال‌های گذشته برگزار شد، تصریح كرد: بدون شك سخن و پیام حق را خداوند متعال خود جلوه خواهد داد و ان¬شاءلله این راهپیمایی باشكوه نویدی برای رقم خوردن تمدن و مدنیتی به نام عاشورا در عالم خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افزایش گرایش جهانیان به اسلام ناب و مكتب عقلانی تشیع، گفت: طی سال‌های اخیر توجه دنیا به اسلام ناب محمدی و عقلانی تشیع، بسیار افزایش یافته و بسیاری دریافتند آن راهی که نجات بخش بشریت بوده، اسلام اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) است.

وی جمهوری اسلامی ایران را پرچم‌دار مكتب عقلانی تشیع در جهان معرفی کرد و با تاكید بر این مطلب كه حکام جور غربی با «صد عن سبیل الله» بزرگترین ظلم را به مردم خود روا می‌دارند، توضیح داد: مستکبران امروز اجازه آشکار شدن حقایق عالم را به مردم آمریکا و اروپا نمی‌دهند و علاوه بر این زندگی الهی را از آن‌ها سلب کرده و به دنبال سرکوب فطرت خداجوی آنان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، جامعه بشری معاصر را جریحه‌دار از ظلم سیاستمداران مستکبر غربی توصیف و با اشاره به مصداق‌های این ظلم، تصریح كرد: وضعیت امروز جهان به گونه‌ای است که انسان به هرگوشه عالم که نظر می‌اندازد، جز جنایت، شرارت و ظلم مستکبران نمی‌بیند، اما در این میان یكی از بزرگترین ظلم‌ها و دیکتاتوری‌های استکبار غربی، جلوگیری از حیات اجتماعی، سیاسی و الهی جوامع خودشان است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، با اشاره به تلاش‌های حضرات معصومین(علیهم‌السلام) در رسوایی چهره استكبار دوران خود، گفت: صدیقه كبری(س) نقاب نفاق را از چهره ظالمان دوران خود برداشتند و امروز این وظیفه بر عهده تمام عالمان، اندیشمندان و سخنوران فرهیخته و بیدار جهان اسلام است.

تولیت آستان قدس رضوی رسالت علما و مبلغان دینی را در معرفی و تبیین احکام اسلام و سخنان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، بسیار خطیر ارزیابی كرد و افزود: علوم دینی باید در سرشت و جان آموزنده رخنه کند، به طوری که تمام رفتار و شئون زندگی فرد را در برگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر اهمیت وجود تفكر و روحیه انقلابی تاكید و خاطرنشان كرد: تفکر انقلابی گره‌گشای تمامی مشکلات كشور بوده و تنها راه پیروزی در این جنگ گسترده و ناجوانمردانه فرهنگی و اعتقادی غرب توجه به آموزه‌های اسلام و قرآن کریم و تعمیق روحیه و تفكر انقلابی در جامعه است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: این روزها عهد شکنی‌های استکبار در عمل و گفتار آن‌ها پیداست و غیر قابل اعتماد بودن نظام سلطه دیگر بر هیچ کسی پوشیده نیست حتی اگر روزی عده‌ای به دشمن خوش بین بودند، با اتفاقات اخیر برجام برای همه روشن شده که استکبار پیمان شکن است و «أَیْمَان» ندارد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.