مشهد؛

ممنوعيت تردد خودروهای سنگين در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی

رئيس پليس راه خراسان رضوی از ممنوعيت تردد خودروهای سنگين در محورهای مواصلاتی استان تا پايان روز دهم آذرماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادي اميدوار ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام سوگواري دهه آخر صفر گفت: همچون سنوات گذشته، پليس راه با آمادگي کامل و با بهره گيري از تمام توان خود در دهه آخر صفر، اقدامات خود را براي روان سازي ترافيک و برخورد با تخلفات آغاز کرده است.

وي افزود: با توجه به خيل عظيم مشتاقان امام هشتم(ع) در سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع)براي جلوگيري از حوادث ناگوار و تسهيل در عبور و مرور تردد كليه وسايل نقليه باري شامل تريلر و كاميون و كاميونت بجز حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 08:00 تا ساعت 22:00 روزهاي يکشنبه، دوشنبه،سه شنبه و چهارشنبه(07/09/95 لغايت 10/09/95) در محورهاي اصلي استان ممنوع است.

رئيس پليس راه خراسان رضوي تصريح کرد: در همين راستا تردد انواع موتورسيكلت(به جزء موتور سيکلت هاي امدادي و انتظامي جهت انجام مأموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک) از ساعت 07:00 تا ساعت 24:00 روزهاي يکشنبه(07/09/95) و چهارشنبه( 10/09/95)در محور سبزوار- مشهد، مشهد-تربت حيدريه، مشهد-قوچان و بالعكس ممنوع است.

سرهنگ اميدوار اظهار داشت: با توجه به تردد زائران پياده از محور قديم مشهد – ملک آباد تردد كليه وسايل نقليه در روزهاي شنبه، يکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ( 06/09/95 لغايت09/09/95) ممنوع است.

وي تاکيد کرد: تردد كليه وسايل نقليه از محور قديم مشهد – ملک آباد در روز چهارشنبه(10/09/95 ) نيز تا ساعت 12:00 ممنوع و از ساعت14:00 تا ساعت24:00 تردد خودروها به سمت جنوب (باغچه ) يكطرفه بوده و مسير جايگزين ،آزاد راه شهيد شوشتري است.

رئيس پليس راه خراسان رضوي از رانندگان خواست که به توصيه هاي ايمني پليس توجه لازم را داشته باشند و از عجله و شتاب خودداري کنند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار