در جلسه علنی شورای شهر؛

حکیمی‌پور: موضوع واگذاری املاک به اتمام نرسیده است

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص موضوع واگذاری املاک کار را دنبال می‌کنم چرا که از نظر بنده موضوع واگذاری املاک هنوز به اتمام نرسیده است.

حکیمی‌پور: موضوع واگذاری املاک به اتمام نرسیده استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حکیمی پور رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران در سیصد و هشتمین جلسه علنی شورا با بیان اینکه همه دوستان اطلاع دارند مذاکرات شورا علنی است، اظهار داشت: بدون شک کتمان اطلاعات اعضای شورا تخلف محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در 11 آبان ماه امسال از چمران رئیس شورای شهر فیلم گزارش شهردار تهران را درخواست کردم، افزود: شهردار تهران در 11 آبان در خصوص ابهامات واگذاری املاک به شورای شهر گزارشی ارائه کردند که به دلیل کمبود وقت قرار شد موضوعات و ابهامات به وجود آمده توسط اعضا به صورت کتبی به رئیس شورای شهر ارائه شود تا وی این موضوع را پیگیری کنند.

حکیمی‌پور ادامه داد: طبق مذاکرات انجام شده بنده در خصوص این موضوع نامه‌ای به رئیس شورای شهر نوشتم و درخواست فیلم جلسه و همچنین گزارش شهردار تهران را به صورت پاورپوینت درخواست کردم اما پاسخ رئیس شورا در 23 آبان ماه به دستم رسید و وی در این نامه خطاب به بنده گفتند که در آن جلسه صحنه‌های خوبی وجود نداشت و بهتر است که موضوعات تکثیر نشود.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، اضافه کرد: چمران در آن نامه نوشت فیلمی از گزارش شهردار تهران در شورای شهر موجود نیست به همین منظور جای سوال دارد که اگر گزارشی به شورا داده نشده پس چگونه اعضا باید در خصوص این موضوع بررسی‌هایی انجام دهند.

وی با بیان اینکه بنده شخصا در 25 آبان ماه با شهردار تهران در خصوص موضوع واگذاری املاک مکاتبه کردم و از قالیباف گزارش پاورپوینت بررسی‌های خود را درخواست کردم، شهردار هم به امانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شوراها هم نامه نوشت تا به این موضوع رسیدگی کند.

حکیمی ‌پور گفت: تاکنون با تمام پیگیری‌هایی که انجام داده‌ام گزارشی به دست بنده نرسیده است.

وی با تأکید بر اینکه در خصوص موضوعات واگذاری املاک هیچگونه مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام، گفت: چرا درخواست‌های قانونی ما پیگیری نمی‌شود در صورتیکه دسترسی بنده به گزارش‌های شورا حق قانونی من است.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: نامه را بنده با احترام و آداب برای شما نوشته‌ام بدون شک پاسخ نامه بنده نیز باید بر اساس آداب اداری نوشته شود چرا که اعضای شورای شهر کارمند هیئت رئیسه و شورا نیستند که بدون احترام با آنها رفتار شود.

حکیمی‌پور افزود: در خصوص موضوع واگذاری املاک کار را دنبال می‌کنم چرا که از نظر بنده موضوع واگذاری املاک هنوز به اتمام نرسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار