شاکری در جلسه علنی شورای شهر؛

دولت باید به موضوع فیش‌های نجومی توجه کند/جشنواره مد و لباس می‌تواند در کل ایران گسترش یابد

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت باید به موضوع فیش‌های نجومی توجه کند و قوه قضائیه نیز می‌تواند به عنوان مدعی العموم به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه سیما و منظر شهری زبان فارسی بوده و ضرورت رشد شاخص جمعیت، ساخت اسباب بازی متناسب با فرهنگ ایرانی  اسلامی و همچنین مد و لباس است، اظهار داشت: از کسانی که جشنواره مد و لباس ایرانی  اسلامی را برگزار کرده‌اند تقدیر می‌کنم و درخواست دارم که این جشنواره‌ها در کل کشور برگزار شود.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تولیدات عرضه شده در جشنواره تسنیم نمونه و محدود است یادآور شد: بدون شک با هماهنگی صنوف می‌توان زمینه تولید انبوه با قیمت و کیفیت مناسب فراهم کرد.

شاکری اضافه کرد: می‌توانیم زمینه عرضه این تولیدات را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و همچنین دیگر مراکز فروش تهران ایجاد کنیم.

وی با تأکید بر اینکه هزینه‌های گسترده‌ای برای رفع و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پوششی انجام می‌شود گفت: عرضه پوشش مناسب جمهوری اسلامی یک اقدام اثباتی و ایجابی است که می‌تواند در تغییرو تحولات پوشش کنونی که از خارج مرزها به داخل ایران آمده منتقل شود.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع ناتمام ماندن فیش‌های نجومی افزود: قوه قضائیه می‌تواند به عنوان مدعی العموم به این مسئله رسیدگی کند.

شاکری به اظهارات قاضی سراج مبنی بر اینکه سه هزار نفر از مدیران دولتی فیش حقوقی داشته‌اند، تأکید کرد: این موضوع یک آسیب بزرگ و آواری بر سر عدالت اجتماعی است که باید به آن رسیدگی شود.

وی با اشاره به حکم بازداشت یک نماینده مجلس از سایر نمایندگان مجلس درخواست کرد: از کسی که هشت شاکی خصوصی دارد و سه اعلام جرم عمومی علیه او مطرح شده بحث‌ها زرگری مطرح نکنید چراکه در خصوص بازداشت یاشار سلطانی هم بعضی از اعضا چنین صحبت‌هایی مطرح کردند اما بعدا مشخص شد که حقیقت ماجرا چیز دیگری بوده است.

شاکری تأکید کرد: عمده کردن مسائل جزئی به منزله دود آلود کردن مسائل اجتماعی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار