مشهد؛

برگزاری اجتماع عظیم عزاداران رضوی در حرم امام رضا(ع)

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، اجتماع عظیم عزاداران رضوی برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی افزود: امسال نیز طبق سنوات گذشته ضمن تشرف هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در روزهای 29 و30 ماه صفر به حرم مطهر، برنامه ویژه‌ای تحت عنوان اجتماع عظیم عزاداران رضوی را در صحن جامع رضوی با حضور هیئت‌های مذهبی سراسر کشور و زائران و مجاوران شاهد خواهیم بود.

وی گفت: این برنامه ها راس ساعت 9 با قرائت قرآن آغاز و در ادامه مداحان و ذاكران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی و سینه زنی می پردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: سخنرانی اجتماع روز شهادت توسط حجت الاسلام و المسلمین رئیسی؛ ‌تولیت آستان قدس رضوی صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی افزود: امیر عارف،‌ احمد واعظی،‌ میثم مطیعی، و مهدی رسوی از مداحان و ذاكران این اجتماع بشمار می روند.

وی گفت: همزمان با شب و روز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) وی‍ژه برنامه های عزاداری در سرتاسر اماكن و صحن های رضوی برگزار می گردد.

انتهای پیام//ف.ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.