مشهد؛

امنیت مطلوب در روزهای پایانی ماه صفر

فرمانده نیروی انتظامی بر توسعه همكاری های مردمی، تامین امنیت عمومی و انضباط ترافیكی در روزهای پایانی ماه صفر تاكید كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار حسین اشتری كه همزمان با سوگواری های میلیونی روزهای پایانی ماه صفر در مشهد حضور دارد صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در روزهای پایانی ماه صفر شاهد حضور میلیونی زائران و هیئت های عزاداری در مشهد هستیم و با توجه به تراكم زائران در این شهر زیارتی، وضعیت امنیتی مطلوبی را در این استان و تمامی نقاط كشور نظاره گر هستیم.

وی افزود: كاركنان پلیس برای تامین و برقراری و پایداری نظم و امنیت مطلوب در امتداد مرزها و جاده ها و مناطق مختلف شهری حضور دارند و با هماهنگی ناجا و سپاه و همچنین تعامل دیگر سازمان ها، دستگاه ها و از همه مهمتر پشتیبانی مردم، این امنیت شایسته برقرار شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به زائران و عزادارانی كه به صورت كاروان های پیاده و هیئت های عزاداری عازم مشهد مقدس شده اند توصیه كرد برای تامین نظم و انضباط ترافیكی و امنیت سفر، همكاری لازم را با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی داشته و با صبر و حوصله رانندگی كنند تا از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری آگاهانه ای انجام شود.

سردار حسین اشتری در پاسخ به این سوال كه مردم رضایت و نمره قابل قبولی به خدمات پلیس در استان خراسان رضوی و استان های همجوار برای تامین نطم و امنیت سوگواری های پایان صفر در مشهد داشته اند گفت: پلیس خراسان رضوی و استان های همجوار در این ایام با آمادگی كامل در خدمت زائران و سوگواران هستند و امیدواریم با توسعه همكاری های مردمی، امنیت عمومی و انضباط ترافیكی را به نحو شایسته و بایسته ای برقرار سازیم.

وی از همكاری های مردمی با فرزندان خود در نیروی انتظامی تشكر كرد و اظهار داشت: خوشبختانه با همكاری مطلوب رسانه ها به خصوص اطلاع رسانی گسترده از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، محدودیت ها و طرح های ترافیكی به اطلاع مردم عزیز رسانده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاكید كرد: از مردم انتظار داریم زمان و مسیر برگشت به شهرهای خود را نیز مدیریت کنند و با توجه به شرایط آب و هوایی و برف گیر بودن برخی از محورها، تجهیزات لازم را همراه داشته و با آمادگی و احتیاط بیشتری به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.