کرمان؛

باید در برابر نقض برجام موضع قاطع بگیریم

امام جمعه موقت کرمان گفت: آمریکایی‌ها باید بفهمند با ایران اسلامی روبه روهستند و ما در برابر نقض برجام موضع قاطع، اساسی و انقلابی می گیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده در جمع مردم خداجوی کرمان با اشاره به این که در دهه وقف قرار داریم، گفت: قرآن به ما توصیه می‌کند، قبل از آنکه مرگ به سراغ شما بیاید، در راه خدا انفاق کنید.

وی افزود: پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصوم (ع) از جمله افرادی بودند که وقف را در جامعه انجام دادند و مقرراتی را در شرع برای موضوع وقف وضع کرده‌اند.

حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) احیاگر موقوفات است، عنوان کرد: شرع مقدس برای واقف حرمت قائل شده است و هیچ‌کدام از مراجع تقلید، اجازه تغییر نیت واقف را نداده‌اند، اما گاهی اصل موقوفه را می‌توان تغییر داد و آن را تبدیل به احسنت کرد.

امام جمعه موقت کرمان اظهار داشت: قانون جامع و کامل برای حمایت از موقوفات وجود ندارد و باید پیگیری‌های زیادی برای موقوفات انجام دهیم.

وی با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره)تصریح کرد: جوانان بیشترین جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و دارای انرژی و صداقت هستند و ظرفیت بسیج باید در خدمت نظام و انقلاب اسلامی باشد و هر جا بسیج ورود می‌کند، کشور موفق است، زیرا بسیج در واقع مردم هستند.

وی بااشاره به نقض برجام افزود: موضع جمهوری اسلامی باید در برابر نقض برجام مشخص باشد زیرا برجام یک معاهده بین‌المللی است و باید مقتدرانه جلوی خودخواهی و زیادخواهی آمریکایی‌ها را گرفت.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: برجام ، نماز جمعه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار