مشهد؛

دستگیری 6 شکارچی غیر مجاز درنقاط مختلف خراسان رضوی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: چند روز گذشته 6 شکارچی متخلف درنقاط مختلف خراسان رضوی دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل شعبانی افزود :طی گشت و کنترل مستمر یگان حفاظت محیط زیست استان با یک شکارچی متخلف دراطراف مشهد برخوردیم که با اسلحه شکاری سه قطعه کبوتر را شکار کرده بود.

وی با اشاره به ضبط اسلحه این متخلف و هدایت متهم به مرجع قضایی گفت:شکارچی متخلف دیگری که در منطقه دشت های فریمان ده قطعه باقرقره را شکار کرده بود ،شناسایی و طی بازرسی منزل وی، یک قبضه اسلحه کالیبر ۱۲، تعداد دو قطعه تاکسیدرمی کبک و بوتیمار و یک عدد سنجاب درختی به همراه لاشه باقرقره های شکار شده کشف و متخلف به مراجع قضایی ارجاع شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: پیرو گزارش یکی از همیاران محیط زیست مبنی بر اقدام به شکار خرگوش با سگ شکاری توسط یک متخلف ، با پیگیری های انجام شده شکارچیان و خودرو شناسایی و در محل پلیس راه میامی، ماموران یگان خودرو را متوقف و از آن سه قلاده سگ تازی و لاشه خرگوش شکار شده کشف و توقیف و هر چهار متخلف تحویل کلانتری شدند.

ابوالفضل شعبانی تصریح کرد: گشت و کنترل عرصه های طبیعی استان در تمام روز های هفته و حتی ایام تعطیل در اولویت برنامه های کاری این حوزه است و متخلفانی که با تصور حاشیه امن تعطیلات به شکار غیر مجاز مبادرت می ورزند دراشتباهند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار