مشهد،

انتصاب دبیر کمیته طبیعت گردی خراسان رضوی

طی حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی، مجید مذهبی به عنوان دبیر کمیته طبیعت گردی خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید مذهبی گفت: آنچه قرار است در بحث گردشگری استان اتفاق بیافتد، ساماندهی و سازمان دهی حوزه طبیعت گردی است چرا که به نفع همه سازمان های درگیر  طبیعت گردی است.
دبیر کمیته طبیعت گردی خراسان رضوی افزود: متاسفانه بحث طبیعت گردی در کشور مغفول مانده است و باید خط قرمز های این حوزه را شناسایی و معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه عدم هماهنگی سازمان های متولی و هم افزایی با مردم و سازمانهای مردم نهاد وNGOها سبب سرگردانی همه شده است، گفت: سازمان های مختلفی در حوزه طبیعت گردی ورود پیدا کرده اند اما این تداخل  و موازی کاری مشکلات، حواشی و حوادث اجتماعی زیادی را به وجود آورده است.
مذهبی افزود: طبیعت گردی بخشی از گردشگری است که متولی آن اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری است و کمیته ساماندهی و سازماندهی طبیعت گردی در خراسان رضوی به اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی واگذار شده است.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر مشکلات زیادی در بحث ساماندهی گروه های طبیعت‌گردی و کوهنوردی داریم که با ایجاد کمیته طبیعت گردی در اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی  مشکلات ساختاری  مرتفع خواهد شد.
انتهای پیام//ح.م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار