مشهد؛

برگزای نخستین نشست شورای مشورتی

در راستای اهداف عالی سیاست های اقتصادی اولین نشست شورای مشورتی بخش خصوصی شهركهای صنعتی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی خراسان رضوی در این نشست گفت: توسعه صنعتی و دستیابی به اهداف عالی سیاستهای اقتصاد مقاومتی و برنامه های دولت از اهداف محوری این شورای مشورتی محسوب می شود.

مسعود مهدی زاده مقدم افزود: با استفاده از نظرات، تجربیات و اهمیت بهره مندی از نظرات تشکل های خصوصی با حضور روسا و مدیران تشکل های صنفی و صنعتی دست اندركاران حوزه صنعت و تشكلهای صنعتی می توان ظرفیتهایی را برای جامعه صنعتی ایجاد كرد.

وی گفت: شورای مشورتی با حضور تشكلهای صنعتی،مدیران منتخب واحدهای صنعتی و صاحب نظران متخصص و خبره صنعتی،بازخورهای خوبی را جهت مدیریت بهتر این حوزه در اختیار ما قرار میدهد كه سبب كشف ایده های جدید با استفاده از این جریانات فكری می شود.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی خراسان رضوی بررسی نامگذاری خیابان های شهركها و نواحی صنعتی استان به نام كارآفرینان برتر،استفاده از ظرفیت تشكل های صنعتی در جهت راهبرد اهداف شركت شهركها و صنعتی ،اطلاع رسانی خدمات قابل ارائه شركت شهركهای صنعتی به تشكل های صنعتی وارسال برنامه های حمایتی صنوف به اتاق اصناف استان را از اهم موارد طرح شده این نشست برشمرد.

مهدیزاده خاطرنشان كرد: باید باعزم جدی در رفع موانع و مشكلات تامین و توسعه زیرساخت ها در بعد سخت افزاری و همچنین در ابعاد نرم افزاری مانند تسهیلات،عارضه یابی ومشاوره های تخصصی كلینیكی به بخش صنعت كوشش كرد.

گفتنی است اعضای این شورا به طرح پیشنهادات و نقطه نظرات خود نیز پرداختند.

انتهای پیام//ف.ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.