مشهد؛

تشکل های صنعتی، مهمترین رکن حلقه های ارتباط صنعتگران

در نشست هم اندیشی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی و دبیرکل خانه صنعت معدن وتجارت استان بر تعامل بیشتر دو طرف تأکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: مسائل روز تولید و تجارت باید به صورت مستمر با همه تشکلهای استان بررسی شود تا بتوانیم راه حل های مختلف و قابل اجرایی را برای کارفرمایان و صنعتگران ارائه کنیم.

وی افزود: تشکلهای صنعتی نقش قابل توجهی در راستای کمک به صنایع در جهت توسعه پایدار دارند و از طریق ارائه خدمات تخصّصی خود در زمینه های مختلفی مانند تکنولوژی،کیفیت،آموزش،بهره وری و... صنعتگران را یاری کنند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی دغدغه ای جز کمک به صنایع و رشد و توسعه استان ندارد که با حمایت های دولت تدبیر و امید و تلاش مسئولان این امر تا حدود زیادی محقق شده است.

در ادامه دبیرکل خانه صنعت معدن وتجارت استان خراسان رضوی گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی باید نگاه صادرات‌ محور داشته باشند تا زمینه رشد خود و استان را بیش از پیش فراهم کنند.

فیروز ابراهیمی عنوان کرد: حمایت ازسرمایه گذاری بخش خصوصی افزایش تولیدات واحدهای تولیدی،صنعتی و اشتغالزایی پایدار را بهمراه دارد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از تمامی مشوقهای درنظر گرفته شده در قانون برای حمایت از سرمایه گذاران و صنعتگران استفاده خواهد شد.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار