مشهد؛

توسعه و ارتقاء تولید در گروی حمایت از واحدهای صنعتی

حمایت های مختلف از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در شهرکها و نواحی صنعتی سبب توسعه و ارتقاء تولید و همچنین ایجاد اشتغال مولد خواهد بود.

توسعه و ارتقاء تولید در گروی حمایت از واحدهای صنعتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی تربت جام بازدید و در نشستی با صنعتگران منطقه به بررسی مسائل آنها پرداخت.

مسعود مهدی زاده مقدم در حاشیه این بازدید گفت: امسال تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت های عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی و حمایت از صنایع کوچک، تهیه و تسهیل ارائه خدمات فنی و مهندسی، مشاوره ای در سطح استان و به ویژه مناطق محروم ارائه شده است.

وی افزود: تعامل منطقی و استفاده حداکثری از نیروهای استانی و بویژه نمایندگان مردم موجب ارتقاء سطح صنعتی و اقتصادی استان و شهرستان ها است.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید، حمایت از واحدهای صنعتی، تولیدی و رونق بیشتر تولید برای راه اندازی و تداوم سرمایه گذاری مولد به واحدها مشاوره ای صنعتی داده شده است.

درادامه نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحول نظام بانکی در مجلس مطرح و کارهای خوبی در این زمینه صورت پذیرفته است.

وی در خصوص شرایط واحدهای صنعتی افزود: شرایط رونق واحدهای تولیدی مطلوب و سرمایه گذاران با توجه به شرایط منطقه در زمینه صنایع تبدیلی متناسب با تولیداتی مانند زعفران و...درحال بررسی هستند.

جلیل رحیمی اظهار داشت: در حوزه نقدینگی بانکها به واحدهای صنعتی کمک شده و این کمکها باید مستمر باشد تا واحدهای صنعتی دچار مشکلی نشوند.

گفتنی است بازدید از واحدهای صنعتی این شهرک انجام و گزارشی در خصوص وضعیت اعتبارات عمرانی امسال، زیرساخت های تامین شده در شهرک، شرایط واگذاری زمین، خدمات حوزه صنایع کوچک نظیر صندوق ضمانت سرمایه گذاری و ...توسط مدیر شهرک تربت جام ارائه شد.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.