کرمانشاه؛

وضعیت نامناسب رهاسازی زباله در رودخانه چم بشیر

شهردار منطقه هفت کرمانشاه با انتقاد از رهاسازی زباله در رودخانه "چم‌بشیر" از سوی مردم، گفت: هر هفته دو تا سه میلیون تومان خرج لایروبی این رودخانه می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهردار منطقه هفت کرمانشاه با انتقاد از رهاسازی زباله در رودخانه "چم‌بشیر" از سوی مردم، گفت: هر هفته دو تا سه میلیون تومان خرج لایروبی این رودخانه می‌کنیم.

سجاد یزدانی از وضعیت نامناسب رهاسازی زباله در رودخانه چم بشیر یاد کرد و افزود: اگرچه با فاصله کوتاهی در حاشیه رودخانه سطل زباله نصب شده، اما مردم همچنان زباله‌های خود را در رودخانه چم بشیر رها می‌کنند.

وی ادامه داد: این شرایط ما را وادار می‌کند هر هفته برای جلوگیری از طغیان این رودخانه در بارندگی، آن را لایروبی کنیم.

شهردار منطقه هفت کرمانشاه با بیان اینکه هر مرتبه لایروبی این رودخانه دو تا سه میلیون تومان برای شهرداری هزینه دارد، خاطرنشان کرد: هر بار مجبوریم 20 کارگر و چند دستگاه بیل مکانیکی و انواع ماشین آلات را برای لایروبی چم بشیر بکار بگیریم.

یزدانی از برنامه زیباسازی حاشیه رودخانه چم بشیر و ساماندهی آن نیز یاد کرد و ادامه داد: این کار در پنج فاز انجام می‌شود که فاز اول تا سوم آن به اتمام رسیده و فاز چهار و پنج آن در دست اقدام است.

وی در ادامه از بازگشایی یک معبر جدید در حاشیه رودخانه چم بشیر هم خبر داد که بلوار "شمشادیان" را به بلوار "تعاون" متصل می‌کند و طول آن 2200 متر و عرض آن نیز 9 متر است.

به گفته شهردار منطقه هفت کرمانشاه، برای احداث این معبر در مجموع حدود 4.4 میلیارد ریال هزینه شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.