کرمانشاه؛

مرتفع شدن مشکل آبگرفتی کرمانشاه

شهردار کرمانشاه گفت: امسال در هر منطقه شهرداری کرمانشاه، مشکل آبگرفتگی دو یا سه نقطه مرتفع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛آرش رضایی گفت: هدف ما از برپایی این مانور اطمینان دادن به شهروندان است که برای فصل سرما آمادگی لازم را داریم.

وی ادامه داد: این آمادگی در چند بخش از جمله برف و یخ زدگی معابر، آبگرفتگی معابر و کوچه‌ها، تامین شن و نمک و محلول ضد یخ و ... است که همه تجهیزات و نیروهای شهرداری برای این آمادگی به کار گرفته می‌شود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون طرح جامع دفع آب‌های سطحی کرمانشاه نیز در حال مطالعه است، خاطرنشان کرد: هر سال در بودجه شهرداری رقمی برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر و مشکلات این بخش در سطح شهر در نظر گرفته می‌شود.

به گفته رضایی چون نقاطی که مشکل آبگرفتگی معابر دارند در سطح شهر زیاد است، انجام عملیات عمرانی برای آن در تمام سطح شهر زمان بر است.

وی تاکید کرد: متاسفانه در گذشته خیابان‌هایی که ساخته شده فقط با هدف بازگشایی معبر بوده و سایر جنبه‌های فنی و کارشناسی به خوبی در آن دیده نشده است.

شهردار کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه آمادگی شهرداری برای نگهداری از شهر فقط مربوط به فصل زمستان و مانور زمستانی نیست، تاکید کرد: ما در فصل گرما هم کار وسیعی انجام می‌دهیم که عمدتا برای حفظ و نگهداری فضای سبز در فصل تابستان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.