نقض برجام آشکار کننده چهره حقیقی آمریکا بود

نماینده مردم دهلران گفت: نقض برجام از سوی آمریکا چهره حقیقی استکبار را به جهانیان نشان داد.

قوامی*اکبری/*نقض برجام آشکار کننده چهره حقیقی آمریکا استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم دهلران در نطق امروز صحن علنی مجلس (سه‌شنبه 16 آذر) با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو گفت: امیدوارم مسئولین فضا و خروجی دانشگاه‌ها را به سمت اشتغال و کارآفرینی سوق دهند.

وی افزود: درخصوص برجام مطابق فرمایش مقام معظم رهبری شروع تحریمی که زمانش تمام شده تحریم مجدد و نقض تعهدات برجام است علیرغم بدعهدی سریالی آمریکا برجام اگر هیچ نتیجه‌ای نداشته این حسن را داشت چهره زر و زور که برای مردم ایران اسلامی آشنا بود را به جهانیان نیز نشان داد.

کاظم‌زاده تصریح کرد: نمایندگان مجلس تحریم‌ها فشارهای خارجی، شیطنت‌های منطقه‌ای و تهدیدهای خارجی با وجود انسجام داخلی نمی‌تواند کوچکترین خللی بر عزم و اراده ملت شریف ایران وارد نماید اما آنچه که به عنوان مهمترین تهدید امروز جامعه اسلامی را در معرض آسیب قرار داده و مردم عزیز ایران را نگران نموده موضوعات مربوط به فساد اقتصادی است.

نماینده مردم دهلران خاطر نشان کرد: علیرغم تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با فساد اقتصادی تشکیل چنین ستادی با همین عنوان تاکنون نتوانسته این مشکل را ریشه کن نماید مهمترین وظیفه ما نمایندگان امروز جلوگیری از فسادهای اداری و اقتصادی است.

وی ادامه داد:‌لزوم و ضرورت برخورد با مشکل حقوق‌های نجومی برکسی پوشیده نیست و بر اساس گزارش‌های مبلغ 23 میلیارد تومان باید عودت داده می‌شد اما آیا مسئله همین 23 میلیارد تومان است و مفسده اقتصادی در کشور همین میزان است، آیا دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های دولتی هیچ مشکلی ندارند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، برجام ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار