قم؛

دعوت از 9 بیس بالیست قمی به اردوی تیم ملی

سرمربی تیم بیس بال قم در لیگ بیس بال باشگاه‌های کشور از دعوت از ۹ بیس بالیست قمی به اردوی تیم ملی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛فرهادی گفت: تیم بیس بال آرتان رگال قم امسال در لیگ بیس بال باشگاه‌های کشور عملکرد خیره کننده‌ای داشته است و همین امر سبب شده کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به بازیکنان قمی داشته باشند.

وی افزود: برای برگزاری اردوی تیم ملی بیس بال، فهرست نفرات دعوت شده اعلام شده است که ۹ بازیکن از تیم بیس بال استان قم در فهرست نفرات دعوت شده قرار دارند و این موضوع نشان دهنده رشد بیس بال در قم و جایگاه استان قم در این رشته در سطح کشور است.

 سرمربی تیم بیس بال قم گفت: محمد صفدری، ابوالفضل امجد، مجید پاشوی،  مجید محمدی، مصطفی شاکر، عزیز نجفی، علیرضا صبایی، فخرالدین حسین زاده و وحید زارعی نفرات دعوت شده از قم به تیم ملی هستند و من هم به عنوان عضو کمیته فنی تیم ملی فعالیت می‌کنم.

فرهادی بیان داشت: پیش از این نیز بازیکنان بیس بال قم بارها در ترکیب تیم ملی برای اعزام به مسابقات برون مرزی قرار گرفته‌اند اما افزایش آمار دعوت شدگان از قم به تیم ملی نشان می‌دهد بیس بال قم در سطح ملی دارای جایگاه است و نتایج امسال تیم قم در لیگ نیز شاهدی بر این مدعاست.

 سرمربی تیم بیس بال قم تصریح کرد: تمرینات این تیم در قم در حال برگزاری است اما برای برگزاری مرحله نهایی باید راهی بوشهر شویم و تیم‌های لیان پارسه و نادری، هر ۲ از بوشهر مهم‌ترین رقبای ما برای کسب عنوان قهرمانی لیگ امسال هستند.


انتهایپیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.