قرجه طیار در نطق میان دستور:

وزارت راه و شهرسازی راه آهن گرگان – گنبد را تکمیل کند

نماینده گنبد کاووس گفت: وزارت راه و شهرسازی راه آهن گرگان–گنبد و جاده اینچه برون _ گنبد را هر چه سریعتر تکمیل کنند و اقدام لازم در این زمینه را به عمل آورد.

خانم اکبری*** زرچینی****وزارت راه و شهر سازی راه آهن گرگان – گنبد را تکمیل کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قرجه طیار نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور مجلس با اشاره به اینکه مردم وطن دوست گنبد کاووس گوش به فرمان رهبری در راه میهن و نظام اسلامی جان فشانی می‌کنند و قدر امنیت خود را می‌دانند، عنوان داشت: وزارت کشور باید تفکرات ناثواب گذشته را بزداید تا فرصت‌های مدیریتی توضیح عادلانه داشته باشد.
 
وی افزود: تخصیص بودجه باید به صورت بهینه تعلق یابد تا فرزندان ترکمن ایران اسلامی و نخبگان این خطه در اداره کشور سهم داشته باشند.
 
نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت ملی و استانی باید بر اساس ظرفیت ها توزیع نمی‌شود، گفت: باید در زمینه تولید  برق وزارت نیرو اهتمام جدی داشته باشد و وزارت راه و شهر سازی راه آهن گرگان – گنبد و جاده اینچه برون گنبد را هر چه سریعتر تکمیل کنند و وزارت راه و شهرسازی اقدام لازم در این زمینه را به عمل آورد.
 
وی گفت: تصویب منطقه آزاد و ایجاد اشتغال به عنوان یک لایحه مهم مد نظر قرار بگیرد، علاوه بر این باید تامین آب روستاییان به عنوان مهمترین نیاز این منطقه مد نظر قرار بگیرد چرا که اکنون از 96 روستا موجود تنها 24 مورد دارای مناسب هستند و 26 مورد از روستاها با تانکر آبرسانی می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار