عباسی در تذکر شفاهی مطرح کرد

لزوم اعلام منطقه آزاد تجاری بازارچه مرزی گنبد کاووس

نماینده مردم گنبد کاووس با اشاره به عدم برقراری منطقه آزاد تجاری در بازارچه مرزی گنبد کاووس گفت: اعلام این موضوع می‌تواند باعث افزایش تولید، اشتغالزایی و افزایش درآمد سرانه مردم در گنبدکاووس شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سلیمان عباسی نماینده مردم گنبدکاووس در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (22 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور در خصوص عدم اجرا و صدور ابلاغ حکم فرمانداری ویژه به فرماندار جدید شهرستان گنبد کاووس، گفت: این مسئله در حالی است که مصوبه هیات دولت و نیز ابلاغ وزیر کشور سابق به استاندار گلستان در خصوص ابلاغ حکم فرمانداری ویژه به فرماندار سابق گنبد کاووس وجود دارد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم فرمانداری ویژه در این شهرستان خطاب به وزیر کشور گفت: چرا اجازه نمی‌دهید مکاتبات فرمانداری با سربرگ فرمانداری ویژه صورت گیرد؟ در حالی که این همراهی شما می‌تواند رضایت مردم منطقه را فراهم کند.

نماینده مردم گنبدکاووس در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم برقراری منطقه آزاد تجاری در بازارچه مرزی اینچه برون شهرستان گنبد کاووس، تصریح کرد: این مسئله می‌تواند باعث اشتغالزایی جوانان، افزایش ثروت اهالی منطقه و نیز افزایش درآمد سرانه مردم حوزه انتخابیه گنبد کاووس شود.

عباسی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تاخیر در پروژه راه آهن گنبد کاووس که در دولت قبلی اقداماتی انجام شد ولی اکنون راکد مانده و سبب آزردگی مردم منطقه شده است.

وی در تذکری به وزیر ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه هیچ گونه توجهی به حوزه جوانان بخصوص بحث ازدواج و اشتغال آنها ندارد.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از وزیر ورزش و جوانان خواست تا نسبت به بازسازی ورزشگاه قدیمی گنبد،‌ تاسیس ورزشگاه جدید و بازسازی فاز دوم سوارکاری گنبدکاووس که محل حضور خانواده‌ها برای استفاده از ورزش‌های همگانی است، دستورصادر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار