تبریز؛

لزوم کنترل آسیب های اجتماعی در بین جوانان

مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي استاندار آذربايجان شرقي از دستگاههاي اجرائي ذيربط استان خواست آسيب هاي اولويت دار را براي جوانان را شناسايي و بيشتر مورد توجه قرار دهند.

لزوم کنترل آسیب های اجتماعی در بین جوانان
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،استوار آذر در پنجاه و دومين نشست ستاد ساماندهي امور جوانان آذربايجان شرقي گفت: پنج آسيب اولويت دار اعتياد، طلاق، حاشيه نشيني، فساد و بي بند وباري با پايش سرمايه ها و آسيب هاي اجتماعي در بين جوانان بايد کنترل شوند.
وي با بيان اينکه غني سازي اوقات فراغت نبايد فقط در گفتار باشد بلکه در عمل هم بايدمملوس باشد گفت : توسعه اماکن ورزشي، ورود دانشگاهها به بحث جوانان وتوجه ويژه به کنترل آسيبهاي فضاهاي مجازي از موارد مهمي است که ستاد ساماندهي امورجوانان بايد بيشتر مورد توجه قرار دهد.
مديرکل ورزش و امور جوانان استان نيز در اين جلسه گفت: استان آذربايجانشرقي در برگزاري جلسات مربوط به ساماندهي امور جوانان و اجرائي کردن78 درصد از مصوبات در کشور رتبه اول را  دارد.
نظمي گفت: در بحث ساماندهي امور جوانان هزينه و توجه بر پيشگيري مهمتر از درمان است که بايد بيشتر مورد توجه دستگاههاي مربوط در امور جوانان قرار گيرد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار