کرمانشاه؛

مدعی صعود هستیم

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: با «کللی فر» در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور، مدعی صعود هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین حسنی پس از انتخاب سرمربی جدید تیم بعثت کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: خوشبختانه یکی از مربیان با دانش و باسابقه فوتبال کشور در راس کادر فنی باشگاه بعثت قرار گرفته که سوابق درخشانی در کارنامه خود دارد.

وی ادامه داد: مهمتر از همه اینکه کللی فر، در دو فصل گذشته با تیم های پارس جنوبی و شهرداری بندرعباس با تیم بعثت همگروه بوده و شناخت بسیار خوبی از تیم و بازیکنان ما دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه گفت: این شناخت سرمربی جدید بعثت از تیم و بازیکنان، برای ادامه مسابقات می‌تواند کمک زیادی باشد.

وی افزود: این اطمینان را دارم که در نیم فصل دوم تیم بعثت با کللی فر یکی از مدعیان صعود خواهد بود و با جذب چند بازیکن خوب که در دستور کار داریم، قدرت تیم از اینکه هست بیشتر می شود.

مدیرعامل باشگاه بعثت با بیان اینکه در این چند روز با چند مربی دیگر مذاکره داشتیم، گفت: برنامه ها و دیدگاه کللی فر به باشگاه نزدیکتر بود، لذا به همین جهت انتخاب شدند که امیدوارم تیم بعثت در پایان فصل با رهبری وی به لیگ یک صعود کند.

گفتنی است: پیش از این شهرام مهرپیما سرمربیگری تیم بعثت را بر عهده داشت که به صورت توافقی از سمت خود در بعثت کناره گیری کرد.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، سومار ، تردد ، زوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار